در جریان حملات هوایی و توپخانه‌ای ارتش صهیونیستی به نوار غزه دو شهروند فلسطینی زخمی شدند و رژیم صهیونیستی از ترس واکنش مقاومت فلسطین در غزه به حال آماده باش درآمد.

به گزارش جماران، در جریان بمباران‌های شامگاه دوشنبه جنگنده‌های صهیونیستی که در جریان آن یک زمین خالی از سکنه در وسط شهر خان یونس در جنوب غزه هدف قرار گرفت، دو شهروند فلسطینی زخمی شدند.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، اشرف قدرت، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین اظهار داشت که این دو شهروند فلسطینی در اثر بمباران جنگنده‌های صهیونیستی در وسط شهر خان یونس واقع در جنوب نوار غزه زخمی شدند.

در همین راستا، شاهدان عینی اعلام کردند که این بمباران‌های ارتش صهیونیستی باعث وارد آمدن خسارت‌های مادی به غزه نیز شد.

روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی در این باره نوشت، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شب گذشته حملات جدیدی را به نوار غزه داشتند که تلفاتی نداشت.

شاهدان عینی گفتند، این جنگنده‌ها زمین‌های کشاورزی در شرق غزه را هدف قرار دادند که نام محلی آن جبل الریس است که خسارت‌هایی به ساختمان‌های مجاور زمین‌ها وارد شد. این جنگنده‌ها حمله‌ای نیز به زمینی خالی در شمال غزه داشتند.

قبل از این حملات هوایی توپخانه‌های رژیم صهیونیستی دو برجی که مقاومت از آن برای مراقبت اوضاع و رصد استفاده می‌کند را در شرق شهرک البریج در مرکز غزه هدف قرار دادند این در واکنش به شلیک موشک از مرزهای شرقی غزه به نیروهای گشتی اسرائیل بود.

از سوی دیگر، منابع صهیونیستی اعلام کردند که رژیم اشغالگر قدس از ترس واکنش مقاومت فلسطین در نوار غزه به این حملات، نظامیان خود را به حال آماده باش درآورده است.

نتانیاهو: به هر گونه تیراندازی از سمت نوار غزه پاسخ محکمی می‌دهیم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: ما به هر گونه تیراندازی از سمت نوار غزه واکنش سختی خواهیم داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، بنیامین نتانیاهو خاطرنشان کرد: این سیاست رایج ما از زمان جنگ اخیر در تابستان سال ۲۰۱۴ علیه نوار غزه است.

این اظهارات نتانیاهو پس از آن ایراد شد که جنگنده ها و توپخانه رژیم صهیونیستی به بهانه شلیک یک فروند موشک از غز ه به نزدیکی سواحل منطقه اشغالی عسقلان، چندین نقطه را در شمال و وسط نوار غزه بمباران کردند.

حماس: اجازه تداوم تجاوزات علیه غزه را نخواهیم داد

جنبش مقاومت اسلامی "حماس" اعلام کرد که این جنبش اجازه تداوم تجاوزات علیه ساکنان غزه را نخواهد داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، عبد اللطیف قانوع سخنگوی حماس با صدور بیانیه‌ای مطبوعاتی رژیم صهیونیستی را مسئول تبعات و نتایج تشدید حملات و تجاوزات علیه نوار غزه دانست و گفت، این جنبش اجازه تداوم حملات علیه غزه را نخواهد داد.

قانوع خاطرنشان کرد که رژیم صهیونیستی با حمله به نوار غزه سعی در فرافکنی بحران‌های داخلی خود را دارد و هر گونه واکنش به این حملات از طریق توافق با دیگر گروه‌های مقاومت صورت خواهد گرفت.

جنگنده‌ها و توپخانه رژیم صهیونیستی به بهانه شلیک یک فروند موشک از غز ه به نزدیکی سواحل منطقه اشغالی عسقلان، چندین نقطه را در شمال و وسط نوار غزه بمباران کردند.

یک مسئول امنیتی در نوار غزه هم تاکید کرد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ۱۹ بار مناطق مختلف غزه را بمباران کردند که ۱۵ مورد از آنها علیه یک منطقه واقع در شرق محله شجاعیه در غزه صورت گرفت و دو نقطه هم در شرق منطقه "الطاقه" و دو بار هم کوه "الریس" بمباران شدند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.