با حضور امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان ،جانشین فرماندهی کل ارتش،در امامزاده یحیی این شهر برگزار شد.

به گزارش جماران ، یادواره ۱۲۰ شهید شهر زواره با حضور امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش و جمعی از فرماندهان و پرسنل گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی در امامزاده یحیی این شهر برگزار شد.

در این مراسم جانشین فرماندهی کل گفت: جهان اسلام از وحدت بین شیعه و سنی به وجود می‌آید و انقلاب اسلامی زمینه ساز آن است، انقلابی که پشتوانه مردمی دارد و مردم را بیدار می‌کند.

امیر سرتیپ پوردستان ادامه اضافه کرد: دشمنان با شعار «همه مسلمانان تروریست نیستند اما همه تروریست‌ها مسلمان‌اند» بهانه‌ای ایجاد کردند تا با اشغال کشورهای منطقه غرب آسیا همچون عراق و افغانستان به تدریج انقلاب اسلامی که هدف اصلی آنهاست را از بین ببرند اما اقتدار نظام ما، رهبری هوشمند، خون شهدا و ملت ولایت‌مدار هرگز این اجازه را به آنها نخواهد داد.

وی با تجلیل از رهبری هوشمندانه، مدبرانه و خردمندانه فرماندهی معظم کل قوا، علت پیشرفت‌های اخیر نظامی کشور را سکان‌دار بی‌نظیر نظام جمهوری اسلامی دانسته و گفت: ارتش و سپاه جهت نشان دادن آمادگی خود برای مقابله با دشمنان به اجرای رزمایش‌ها پرداخت تا به آنها هشدار دهد و آنها به این باور برسند که قدرت حمله به ایران را ندارند چراکه این ملت، با اقتدا به مقام معظم رهبری(حفظه الله)، آماده جانفشانی و مقابله با دشمنان هستند.

امیر پوردستان، راهبرد جدید دشمن را مذهب علیه مذهب خوانده و اظهار داشت: آنها با ایجاد گروهک‌های تروریستی و داعش سعی در ایجاد تفرقه و تخریب وحدت، میان شیعه و سنی و فروپاشی جهان اسلام را دارند، اما در این شرایط نیروهای مسلح با تدابیر نورانی فرمانده کل قوا امادگی کامل پیدا کرده و این عزت و اقتدار برگرفته از تدابیر ایشان است.‌

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.