در بیانیه ای 220 نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت همه جانبه از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند:زمزمه های مخالفت برخی کشورها نسبت به توانمندی موشکی ایران از هیچ منطقی برخوردار نبوده و آزمایشات موشکی نیز هیچ تناقضی با قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل از جمله قطعنامه 2317 ندارد.

به گزارش جماران ، این بیانیه را احمد امیرآبادی عضو هیات رییسه پیش از پایان جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی قرائت کرد.
در بخشی از این بیانیه آمده است: جمهوری اسلامی ایران با خون پاک هزاران شهید و مجاهدت امام(ره) و تدابیر رهبر معظم انقلاب دارای نظام قدرتمندی است که قدرت خود را بر خلاف سایر قدرت های جهان در سلاح های کشتار جمعی اعم از میکروبی، اتمی و شیمیایی تعریف نکرده است و مخالف جدی هرگونه سلاح کشتار جمعی است، بنابراین تنها راه بازدارندگی در برابر تهاجم دشمن توانمندی موشکی جمهوری اسلامی ایران است. 
نمایندگان مجلس در این بیانیه یادآور شدند: زمزمه های مخالفت برخی کشورها نسبت به این توانمندی از هیچ منطقی برخوردار نبوده و آزمایشات موشکی نیز هیچ تناقضی با قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل از جمله قطعنامه 2317 ندارد. 
نمایندگان ملت بزرگ ایران اسلامی در مجلس شورای اسلامی در این بیانیه حمایت همه جانبه خویش را از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که نقش تاریخی بزرگی را در دوران سخت دفاع مقدس به عنوان افتخار جاودانه انجام دادند، اعلام کردند و تقویت بنیه دفاعی جمهوری اسلامی ایران را در چارچوب راهبرد بازدارندگی یک ضرورت اجتناب ناپذیر برای امنیت ملی کشور دانستند. 
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از همه هموطنان ایرانی خارج از کشور از جمله ایرانیان مقیم آمریکا اعلام و تاکید کردند: تصمیم اخیر این کشور را اهانت به ملت ایران و امت اسلامی می دانیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.