فرمانده نیروی هوایی ارتش با صدور پیامی ضایعه شهادت جمعی از آتش نشانان فداکار کشور را در سانحه ساختمان پلاسکو را تسلیت گفت.

به گزارش جماران ، متن پیام امیر خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش به شرح زیر است:


«بسم الله الرحمن الرحیم

آتش نشانان جان بر کف و شریف ایران اسلامی؛

سلام و صلوات خداوند به روح بلند و آسمانی همکاران عزیزتان که در راه نجات جان و سرمایه هموطنان دل به شعله­‌ها زدند و در میان زبانه­‌های آتش حیثیت مرگ را به بازی گرفتند و اینک در اعلی علیین شاهد فداکاری و استمرار راه خویش به دست همت و شرافت کم نظیر شما هستند.


گزارش­‌ها و مشاهدات میدانی از حرکت جهادی­‌تان که غالبا از جوانان پرورش یافته در مکتب مقدس انقلاب اسلامی می­‌باشید این واقعیت غیر قابل انکار را تصدیق می­‌کند که راه مجاهدین فی سبیل الله و مردانی که در سال­‌های دفاع مقدس و پس از آن در قواره نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و نیروهای بسیج مردمی از جمله در قامت رشید برادران خلبان شجاعتان بی­‌ واهمه از مرگ، دل به بی­کرانه­‌ی خطر می­‌زنند استمرار دارد و بیرق جانفشانی در راه دفاع از امنیت و آسایش ملت شریف ایران همچنان بر افراشته است.


اگر چه قدرشناسی از تلاش بی­‌وقفه شما، کمترین ادای دین در قبال لحظه لحظه جهاد و تلاش مخلصانه شماست، فروتنانه شانه­‌های زخمی­‌تان را بوسیده و غبار نشسته بر چهره­‌های پاک­تان را که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حاصل فداکاری متعهدانه و تحسین برانگیز در امتحانی دشوار است، توتیای چشم می­‌کنم. امیدوارم عنایت حضرت حق، بیش از پیش رفیق راهتان باشد.»

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.