پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

برگزاری تجمع غیرقانونی هیچ گروهی پذیرفتنی نیست

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: تجمع غیر قانونی نباید برگزار شود و اینگونه رفتارهای هیچ گروهی پذیرفتنی و مورد تایید نیست.

به گزارش جماران ،حجت الاسلام نصرالله پژمانفر روز چهارشنبه در حاشیه مراسم یادبود 2 شهید مرزبانی تایباد در مشهد گفت: همه گروهها باید به سوی برگزاری گفت و گوها در مسیر قانونی حرکت کنند و دستگاه های امنیتی و اجرایی نیز باید برای ابراز عقاید و بیان مسائل به آنها فرصت بدهند. 
وی افزود: گاهی برخی رفتارهای غیر قانونی به دلیل مضایقه هایی است که برخی مسئولین برای ابراز عقیده ایجاد می کنند که جای تامل دارد. 
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شهادت جمعی از شیعیان کشور نیجریه و دستگیری رهبر آنان، شیخ ابراهیم زکزاکی در سال گذشته اظهار کرد: این اتفاق دل همه مسلمانان را جریحه دار کرد و حق همه مسلمانان است که عواطف و احساسات خود را در این باره بروز دهند. 
ارتش نیجریه 14 دسامبر 2015 شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه و همسرش را پس از زد و خورد خونبار با اعضای جنبش وی بازداشت کرد. 
بر اساس اعلام رسمی دادگاه نیجریه، پلیس این کشور موظف است مقدمات آزادی شیخ زکزاکی و همسر وی را فراهم کند اما نهادهای امنیتی این کشور همچنان به مانع تراشی های خود علیه شیعیان ادامه داده و از اجرای این حکم رسمی، ممانعت می کنند. 

 

منبع:ایرنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.