«در آخرین نمونه تهمت‌ها همین چند شب پیش در تلویزیون شبکه سه مناظره‌ای بین حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان و آقای کواکبیان بود که بدترین تهمت را مدیرمسئول کیهان به آقای هاشمی و خانواده ایشان در مورد تحریم وارد کرد. تهمتی به این بزرگی آن هم علیه شخص آقای هاشمی که این قدر مورد تایید امام بود، نباید از تلویزیون پخش شود.»

 

به گزارش جماران ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی فاضل میبدی، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگویی با «انتخاب» درباره درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی صحبت کرد. گزیده این گفت‌وگو را در زیر می‌خوانیم:

- در دهه ۵۰ که دوران مبارزات بود، آقای هاشمی از مبارزانی بود که نامش همه جا مطرح بود. ایشان به خاطر مبارزات و شکنجه‌ها و حمایت‌های مالی که از دوستان مبارز می‌کرد، از چهره‌های بسیار معروف و مشهور بود.

- وقتی هم که امام به ایران آمد، آقای هاشمی یکی از کسانی بود که حضرت امام بسیار به ایشان اعتماد داشتند و در مناسک مهمی که بعد از انقلاب می‌خواستند اجرایی شود از آقای هاشمی استفاده می‌کردند؛ به خصوص در مسئله جنگ که امام آقای هاشمی را گذاشت و آن خدمات ایشان در دهه شصت کنار امام بسیار مهم بود.

- آن چیزی که آقای هاشمی را هاشمی کرد ایستادگی ایشان در مقابل فشارهای داخلی بود که در سال‌های اخیر به ایشان وارد می‌شد.

- تهمت‌زنندگان به هاشمی جریان بسیار خزیده هستند که از اول انقلاب در مقابل آقای هاشمی و بهشتی ایستادند.

- مظلوم‌تر از آقای هاشمی کسی را نمی‌شناختم.

- در آخرین نمونه تهمت‌ها همین چند شب پیش در تلویزیون شبکه سه مناظره‌ای بین حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان و آقای کواکبیان بود که بدترین تهمت را مدیر مسئول کیهان به آقای هاشمی و خانواده ایشان در مورد تحریم وارد کرد؛ تهمتی به این بزرگی آن هم علیه شخص آقای هاشمی که این قدر مورد تایید امام بود، نباید از تلویزیون پخش شود.

- متاسفانه بدخواهان که در لباس انقلابی بودند، هجومشان همواره به آقای هاشمی بود.

- کسانی که این هجمه‌ها و تبلیغ و هزینه را می‌کردند می‌خواستند آقای هاشمی را خرد کنند ولی شاهد بودیم که خودشان خرد شدند.

- راهی را که آقای هاشمی و امثال آقای هاشمی باز کردند، دیگر باز شده است. مردم دیگر بینشی را که در انتخابات گذشته داشتند، همان خط در انتخابات ۹۶ هم دنبال خواهند کرد.

- اگر اختلافاتی به وجود می‌آمد آقای هاشمی در خط مقدم سیاست بود و آنها را حل می‌کرد و اختلافات را فیصله می‌داد. بالاخره استاد خیلی خوبی بود و دیگر نیست.

منبع:ایسنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
کلمات کلیدی شریعتمداری
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.