پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تشریح کرد:

آخرین جزییات دستگیری عاملان قتل عامل 8 نفره در ایرانشهر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: سه عامل اصلی قتل عام 8 نفر از اعضای 2 خانواده در ایرانشهر و سه نفر از عوامل فرار و نگهداری یکی از قاتلان قبل از فرار از کشور در 2 عملیات غافلگیرانه در ایرانشهر و میرجاوه دستگیر شدند.

به گزارش جماران ، سردار حسین رحیمی روز جمعه در این باره اظهار داشت: در پی قتل هشت نفر از اعضای 2 خانواده در تاریخ 20 دی امسال در روستای نصیر آباد شهرستان ایرانشهر، اقدامات و فعالیت های کارآگاهان پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان آغاز شد.
وی تصریح کرد: پس از تلاش های گسترده شبانه روزی و اشراف اطلاعاتی، بامداد امروز 2 نفر از عاملان این جنایت که 26 و 27 سال سن دارند، در ایرانشهر شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج)دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه همدست دیگر این متهمان پس از ارتکاب این جنایت با یک دستگاه موتورسیکلت به شهرستان میرجاوه متواری و قصد فرار به کشور پاکستان را داشت، گفت: ماموران در ادامه رسیدگی به این پرونده متهم دیگر این پرونده را نیز در شهرستان میرجاوه شناسایی و وی را به همراه یک قبضه سلاح کلاش مقادیری مهمات در مخفیگاهش به همراه سه فرد دیگری که در فرار و نگهداری وی فعالیت داشتند دستگیر کردند.
به گزارش جماران ، ایرانشهر در 335 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.