نظامیان رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) 3 هزارو 989 دونم (هر دونم 1000 متر مربع ) از اراضی روستای عصیره القبیله در جنوب نابلس در کرانه باختری را اشغال کردند.

 

 

به گزارش جماران ، غسان دغلس مسئول پرونده شهرک سازی در شمال کرانه باختری گفت: نظامیان رژیم صهیونیستی با ارائه حکمی به اهالی عسیره القبیله اعلام کردند که 3 هزارو 989 دونم از اراضی فلسطینیان را تحت تسلط خود قرار دادند. 
وی افزود: اراضی اشغال شده شامل مناطق المعوقات، لحف سلیمان، العقده، معوقات البریص، خلة النقر و الشقیق، الکروم و المعوقات السهیلة است که به بهانه امنیتی توسط نظامیان صهیونیست اشغال شد.
نیروهای رژیم صهیونیستی به بهانه های مختلف و از جمله نداشتن مجوز ساخت اقدام به تخریب ساختمان ها و منازل فلسطینیان می کنند که این اقدام آنان در راستای توسعه شهرک سازی های صهیونیستی است.
با آن که سازمان ملل در قطعنامه ای ادامه شهرک سازی توسط رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی فلسطین را محکوم کرده و خواستار توقف آن شده است با این حال رژیم اشغالگر صهیونیستی به هیچ یک از قطعنامه های بین المللی پایبند نیست و به اشغال اراضی فلسطنیان و تخریب منازل آنها ادامه می دهد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.