رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی مراسم تشییع آیت‌الله رفسنجانی گفت: از ساعت 12 امشب محدودیت‌های ترافیکی در محدوده دانشگاه تهران اعمال خواهد شد.

به گزارش جماران سردار مهری؛ رییس پلیس راهور ناجا ؛ با اشاره به طرح ویژه پلیس راهور برای مراسم تشییع آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: از شب گذشته که این خبر ناگوار به ما رسید؛ همکاران من در مقابل بیمارستان شهدای تجریش و محدوده جماران و همچنین روز جاری در مراسم وداع، جهت سهولت تردد خانواده ایشان، مسوولان و علاقه‌مندان، تمهیدات ترافیکی لازم را به اجرا گذاشتند.

وی  در ادامه افزود: به همین مناسبت نماز بر پیکر ایشان فردا صبح در دانشگاه تهران توسط مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا اقامه خواهد شد؛ بنابراین  از ساعت 12 امشب محدودیت‌های ترافیکی در محدوده دانشگاه اعمال خواهد شد و همچنین تمهیدات ترافیکی – انتظامی درخصوص تشییع و خاکسپاری اجرا خواهد شد.

وی از کاروان‌های عزادارانی که در این مراسم شرکت خواهند کرد؛ درخواست کرد، مقررات راهنمایی و رانندگی را در مسیر عزیمت به تهران و در حین برگزاری مراسم رعایت کرده و به توصیه عوامل راهور عمل نمایند تا انشاء‌الله تردد آنان با سهولت صورت پذیرد.

وی در ادامه گفت: با توجه به تعطیلی روز سه شنبه طرح زوج و فرد و طرح ترافیک در سطح شهر تهران اجرا نمی‌شود و امیدواریم تلاش مجموعه پلیس راهور ناجا منجر به برگزاری این مراسم در شان حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی شود

منبع:ایلنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.