نماینده آیت الله سیستانی در ایران گفت: ضریح امامین عسکریین(ع) در ایران آماده شده و به زودی به عراق منتقل و در حرم آن بزرگواران نصب خواهد شد.

 نماینده آیت الله سیستانی در ایران گفت: ضریح امامین عسکریین(ع) در ایران آماده شده و به زودی به عراق منتقل و در حرم آن بزرگواران نصب خواهد شد.

به گزارش جماران به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام و المسلمین سیدجواد شهرستانی در دیدار با فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به خدمات و تلاش‌های با ارزش نیروی انتظامی، به اهمیت قرآن و اعجاز آن و همچنین به شناساندن چهره‌هایی که در این عرصه بخصوص حفظ قرآن فعالیت می‌کنند، حمایت از آنها را مورد تأکید قرار داد.

وی در ادامه اخلاق، محبت به دیگران و ضرورت گسترش آن در جامعه را ضروری دانست و غرور و تکبر را منشأ سقوط معنوی افراد ذکر کرد.

استاد حوزه علمیه قم در ادامه ضمن ابراز محبت به پلیس و کارکنان ناجا، برای موفقیت آنها دعا کرد و اظهار داشت: من به کارکنان ناجا علاقمند هستم.

حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی با تبریک پیروزی‌های ارتش و نیروهای مردمی عراق در مبارزه با جریان‌های تکفیری، گفت: ضریح امامین عسکریین(ع) در ایران آماده شده و به زودی به عراق منتقل و در حرم آن بزرگواران نصب خواهد شد.

سردار کاظم مجتبایی، فرمانده انتظامی استان قم نیز در این دیدار، جهت گیری‌های صحیح نیروی انتظامی و موفقیت‌های ناشی از آن را مرهون ارتباط پلیس با علما و بزرگان و به ویژه مراجع معظم تقلید دانست و به استمرار ارتباط و بهره‌گیری از فضایل و مواهب آنان تأکید کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.