دبیرکل مجمع نیروهای خط امام با خانواده حجت الاسلام و المسلمین مهدی کروبی دیدار کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید هادی خامنه‌ای در دیدار با خانواده کروبی ضمن تجلیل از سوابق خانم فاطمه کروبی در طول سال‌های مبارزه علیه رژیم شاه و همراهی با آقای کروبی و خدمت به جانبازان و خانواده شهدا و ایثارگران در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی خطاب به ایشان گفت: شما یکی از موفق‌ترین مدیران کشور در امور پزشکی بودید که در دوران جنگ و با همه مشکلاتی که در این بخش وجود داشت با مدیریتی کم نظیر توانستید با راه اندازی مراکز مختلف درمانی در سراسر کشور و از جمله بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) تحسین همگان را برانگیزید. یکی از مهم‌ترین یادگارهای شما، تربیت صدها نیروی توانمند بود که امروز کشور از وجود آنها بهره‌ مند است. شما بعدها هم با حضور در مجلس و برخی مناصب دولتی به تلاش‌های خود ادامه دادید که همگی قابل ستایش و قدردانی است

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام تصریح کرد: باید کسانی که آن روزها ادعاهایی مطرح کردند، حال که جرم متهمان اصلی پرونده کهریزک اثبات شده و بانیان آن حوادث را شهید خواندند، عذرخواهی کنند.

وی با انتقاد از کسانی که موضوع رفع حصر را از اولویت‌های کاری خود خارج کرده‌اند گفت: جا دارد از افراد و گروه‌هایی که همه فکرشان رسیدن به مناصب قدرت و کسب کرسی‌های مختلف است، پرسید آیا اگر دیگران در حصر بودند، انتظار پیگیری نداشتید؟ آیا همه اهداف را باید در رسیدن به چند کرسی خلاصه کرد؟

سیدهادی خامنه ای در ادامه از مسئولان خواست نسبت به وضعیت پزشکی و درمانی آقایان کروبی و موسوی و خانم رهنورد به دلیل شرایط خاص آنان توجه کرده و دسترسی سریع به امکانات پزشکی، زیر نظر خانواده را بیشتر فراهم آورند، زیرا مسئولیت هر گونه کوتاهی و تاخیر متوجه مسئولان مربوطه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.