آیت‌الله صافی گلپایگانی گفت: مسوولیت‌های بزرگی برعهده روحانیت است که این مسوولیت‌ها در زمان‌ها و شرایط گوناگون چند برابر بوده و مضاعف شده است.

آیت‌الله صافی گلپایگانی گفت: مسوولیت‌های بزرگی برعهده روحانیت است که این مسوولیت‌ها در زمان‌ها و شرایط گوناگون چند برابر بوده و مضاعف شده است.

به گزارش جماران ، این مرجع تقلید در نشست دوره‌ای اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم همه طلاب و اساتید مشمول عنایات خاص حضرت ولیعصر (عج) باشند.

او اظهار کرد: امیدوارم همه بتوانیم در این زمان و اوضاع و احوالی که وجود دارد، وظایف خود را به خوبی انجام دهیم، مسولیت‌های بزرگی برعهده روحانیت است که این مسوولیت‌ها در زمان و اوضاع گوناگونی چند برابر بوده و مضاعف است.

این مرجع تقلید با بیان این‌که وجود جریان‌های گوناگون و احوال کنونی وظیفه و تکلیف ما را زیاد می‌کند، ادامه داد: باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که خوشنودی امام زمان (عج) فراهم شود، روحانیت موظف به ارائه خدمات است و امیدوارم همه در علم و عمل و نیل به مقامات بالا، موفق باشند.

وی ادامه داد: افتخار می‌کنیم که حوزه‌های علمیه به جامعه خدمت‌رسانی می‌کنند، خدماتی که در حوزه هم انجام می‌شود، اسباب خرسندی و خوشحالی است، همه در سایه امام زمان (عج) باید به مراتب بلند علم و عمل برسیم.

آیت‌الله صافی گلپایگانی با بیان این‌که باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که دشمنان اسلام منکوب شوند، گفت: حوزه و روحانیت آن‌گونه که شایسته است، باید در برابر دشمنان عرض اندام و آن‌ها را محکوم کنند.

او افزود: باید قدر علمای بزرگی را که در حوزه‌های علمیه بودند، بدانیم، آن‌ها تلاش‌های بسیاری کردند که باید قدردان باشیم. این حوزه و این مجلس اسباب افتخار برای همه ماست.

منبع:ایسنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.