نخستوزیر عراق اعلام کرد: قصد داریم طی ۳ سال تولید نفت خود را به ۷ میلیون بشکه در روز افزایش دهیم.
به گزاش جماران، علی الزیدی، نخستوزیر عراق اعلام کرد که کشورش قصد دارد طی سه سال، تولید نفت خود را به هفت میلیون بشکه در روز افزایش دهد.
وی خاطرنشان کرد که این کشور در حال حاضر، با وجود کاهش شدید ظرفیتهای صادراتی به دلیل بحرانهای منطقهای، برای احیای کامل توان صادراتی خود تلاش میکند.
کپی شد