ولیعهد عربستان و رئیس جمهور فرانسه تلفنی درباره آخرین تحولات مرتبط با یادداشت تفاهم امضا شده میان ایران و آمریکا گفتوگو کردند.
به گزارش جماران، محمد بن سلمان ولیعهد و نخست وزیر عربستان و امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه امروز یکشنبه تلفنی رایزنی کردند.
بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی عربستان، دو طرف به بررسی تحولات اوضاع منطقهای و بینالمللی پرداختند.
نخست وزیر عربستان و رئیس جمهور فرانسه درباره آخرین تحولات مرتبط با یادداشت تفاهم امضا شده میان ایران و آمریکا و تلاشهای صورت گرفته برای دستیابی به راه حلهای جامع برای تحقق امنیت و ثبات در منطقه تبادل نظر کردند.
دو طرف بر اهمیت تضمین آزادی دریانوردی حمایت از تلاشهای دیپلماتیک برای کاهش تنش تاکید کردند.
بن سلمان و مکرون درباره زمینههای همکاری مشترک میان دو کشور علاوه بر شماری از مسائل منطقهای و بینالمللی دارای اهمیت مشترک نیز رایزنی کردند.