به گزارش جماران، دونالد ترامپ امشب گفت: من از شلیک دیروز ایران به یک کشتی در تنگه هرمز خوشم نیامد. آنها نباید این کار را می‌کردند و به زودی پاسخ ما را خواهید دید.

خبرنگار: شما گفتید ایران آتش‌بس را نقض کرده است. آیا با پیامدی روبه‌رو خواهد شد؟

ترامپ: خواهید فهمید.

خبرنگار: آیا همچنان معتقدید آتش‌بس برقرار است؟

ترامپ: از این خوشم نیامد که آن‌ها دیروز چهار موشک به سمت یک کشتی شلیک کردند. ما سه تا از آن‌ها را ساقط کردیم. آن کشتی متعلق به متحدانمان نبود، اما به هر حال یک کشتی بود؛ یک کشتی بسیار گران‌قیمت. کشتی سالم ماند، اما کمی آسیب دید. آن‌ها نباید چنین کاری بکنند. بنابراین، خواهید فهمید.

 

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.