رئیس‌جمهور پس از انجام سفری یک روزه به پاکستان و دیدار و گفت‌وگو با مقامات این کشور، اسلام‌آباد را ترک کرد.

به گزارش جماران، به نقل از ایسنا، مسعود پزشکیان در جریان سفر یک روزه به پاکستان، با فرمانده ارتش، رئیس جمهور و نخست وزیر این کشور به صورت دوجانبه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در جریان این سفر همچنین به رئیس جمهور دکترای افتخاری جراحی قلب از سوی دانشکده تخصص جراحی این کشور اعطا شد.

در این سفر وزرای کشور، امور خارجه، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی، رئیس‌جمهور را همراهی می‌کردند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.