پیامکی که تحت عنوان هشدار پدافند غیرعامل منتشر شده ارتباطی با این سازمان ندارد و جعلی است.

به گزارش جماران؛ طی ساعات مختلف پیامکی به نقل از سازمان پدافند غیرعامل برای بسیاری از مردم ارسال شد که از مردم می خواست آذوقه تهیه کنند چون در آستانه یک وضعیت اضطراری هستیم. 

این پیامک جعلی، توسط سردار جلالی، رییس پدافند غیرعامل تکذیب شد و او به انصاف نیوز خبر داد: هک سیستمی است، و این موضوع تکذیب می‌شود. 

به نظر میرسد که تکذیب این خبر باید توسط روزنامه‌نگاران و تمام کانال‌های خبری و گروه های به صورت گسترده منتشر شود تا مانع از یک هرج‌و مرج شود. 

 

پیامک جعلی (2)

 

 سازمان پدافند غیرعامل با تکذیب پیامک آذوقه: با کسانی که امنیت جامعه را به هم زدند برخورد می‌کنیم/ هک در هیچ سامانه ای رخ نداده است

محمد اسکندری معاون فرهنگی و اطلاع رسانی سازمان پدافند غیرعامل: پیامکی با سر شماره تجاری 90003140 برای برخی از شهروندان عزیز ما ارسال شده بود که باید تاکید کنیم این سر شماره متعلق با سازمان پدافند غیرعامل نیست.

موضوع هک رخ نداده و انتشار این پیامک به نقل از روابط عمومی سازمان پدافند غیرعامل کذب بوده و سازمان پدافند غیرعامل  در یک اطلاعیه این مسئله را تکذیب کرده است.

این پیامک غلط املایی دارد(آب آشامیدانی!) که در اطلاعیه هایی که از سوی سازمان پدافند غیرعامل صادر می شود، چنین مسائلی رخ نمی‌دهد.

طبیعی است اگر سازمان پدافند غیرعامل به دنبال انتشار اطلاعیه‌‎ای باشد حتما رسانه‌های مرجعی مانند صدا و سیما آن را منتشر خواهند کرد. 

شهروندان عزیز اخبار را از طریق رسانه‌های رسمی پیگیری کنند. 

این اخبار شیطنتی در جهت برهم زدن امنیت روانی جامعه بوده که در دست پیگیری است تا با عوامل این موضوع برخورد شود.

شرایط کشور در حالت عادی و طبیعی است./ خبرگزاری دانشجو

حجم ویدیو: 8.43M | مدت زمان ویدیو: 00:03:03
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.