لطیفی رئیس سازمان امور اداری و استخدامی درباره افزایش بیست درصدی حقوق کارکنان دولت تصریح کرد: آمار دستگاه‌های اجرایی، کارکنان کشوری و لشکری و بازنشستگان بیش از ۵.۵ میلیون نفر هستند و دیروز به کارگزینی‌های دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد که احکام جدید را صادر کنند.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، لطیفی درباره افزایش بیست درصدی حقوق تصریح کرد: آمار دستگاه‌های اجرایی، کارکنان کشوری و لشکری و بازنشستگان بیش از ۵.۵ میلیون نفر هستند و دیروز به کارگزینی‌های دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد که احکام جدید را صادر کنند. امیدواریم افزایش حقوق در سال جدید، به فروردین برسد اما اگر دستگاهی جاماند و نتوانست احکام جدید را صادر کند، مابه‌التفاوت در ماه‌های بعد پرداخت می‌شود.

میثم لطیفی رئیس سازمان امور اداری و استخدامی در حاشیه نشست هفتگی هئیت دولت در جمع خبرنگاران گفت: ما برای ۱۹ هزار نفر آزمون کیفت‌بخشی آموزش و پرورش را در نظر داریم که در هفته‌های پیش‌رو برگزار می‌شود. ما در سال جدید آزمون ایثارگران را پیش‌رو داریم که برگزاری آن از سال گذشته باقی مانده بود و امیدواریم امسال برگزار شود.

وی افزود: در سال جدید بنا داریم در آزمون‌های استخدامی یکپارچه عمل کنیم. قرار است برآوردی را باتوجه به بودجه داشته باشیم، در جلسه فوق‌العاده دولت هم به این نکته اشاره شد که حتماً ظرفیت‌های جذب امسال باید در نظام بودجه‌ریزی دستگاه‌های دولتی در نظر گرفته شود.

 

میثم لطیفی

 

وی تصریح کرد: ما در نظر داریم آزمون یکپارچه‌ای در تابستان طراحی کنیم که دستگاه‌های اجرایی هم باید درخواست‌های خود را اعلام کند، تامین بودجه انجام شود و ما هم بررسی‌های خود را نهایی کنیم تا آزمون دوازدهم استخدامی برگزار شود.

لطیفی درباره افزایش بیست درصدی حقوق کارکنان دولت تصریح کرد: آمار دستگاه‌های اجرایی، کارکنان کشوری و لشکری و بازنشستگان بیش از ۵.۵ میلیون نفر هستند و دیروز به کارگزینی‌های دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد که احکام جدید را صادر کنند. امیدواریم افزایش حقوق در سال جدید، به فروردین برسد اما اگر دستگاهی جاماند و نتوانست احکام جدید را صادر کند، مابه‌التفاوت در ماه‌های بعد پرداخت می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.