«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان گفت: ما به نتانیاهو می گوییم که حتی اگر به رفح هم بروید، جنگ را باخته‌ایی و نمی‌توانید نه حماس را از بین ببرید و نه مقاومت را.

به گزارش جماران؛ «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان چهارشنبه شب با بیان این که باید با دعا و کمک های نظامی و مالی از مردم غزه حمایت کنیم، تصریح کرد :چه کسی باور می‌کند که بایدن نتواند جنگ در غزه را پایان دهد.

 ایرنا به نقل از پایگاه خبری «العهد» لبنان نوشت: سید نصرالله که به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان در مجتمع سیده زینب (ع) در حومه جنوبی بیروت سخن می‌گفت، افزود:  بایدن  در کسری از ثانیه می‌تواند جنگ غزه و تجاوزگری رژیم صهیونیستی را متوقف کند.

نصرالله از دولت آمریکا به دولت احمقی یاد کرد و گفت که خوب است که واشنگتن جنگ غزه را متوقف کند.

وی در ادامه اظهار کرد :  شرط توقف تجاوز به غزه، یک مسأله عقلانی، بشردوستانه، شرعی و منطقی است.

 امروز حماس به نمایندگی از مقاومت  با موضع قدرت مذاکره می‌کند و برای اسرائیل شرط می گذارد.

وی ادامه داد: امروز همه گروه‌های فلسطینی و اراده اهل غزه بر توقف تجاوزگری رژیم صهیونیستی است و این این توقف یک توقف مؤقت نباشد.

سید نصرالله گفت: مسأله تنها به تبادل اسرا محدود نمی شود، بلکه موضع مقاومت در غزه برای توقف کامل تجاوزگری اسرائیل مطرح است که باید همگی با این مسأله همراه باشیم.

وی تأکید کرد: از جبهه لبنان، تأکید ما این است که ما در کنار همه گروه‌های فلسطینی و رهبران حماس هستیم و از شروط به حق این گروه مقاومت حمایت می‌کنیم.

دبیر کل حزب الله ادامه داد: پشتیبانی از غزه نه تنها با کمک نظامی و مالی صورت می‌گیرد، بلکه در این روزها برای مردم غزه دعا کنید.

وی با  تبریک حلول ماه مبارک رمضان افزود: در این روزها که شاهد کشتار دسته جمعی رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و در سایه سکوت جهانیان هستیم، برای یاری مردم غزه دعا کنید.

نصرالله تأکید کرد: جهاد، فرهنگ ایمانی- قرآنی در عشق به شهادت و وصیت‌نامه جوانان غیور فلسطین تجلی یافته است.

وی گفت: یاری رسانان به غزه در ماه مبارک رمضان با قدرت بیشتر در منطقه حاضر خواهند بود.

دبیر کل حزب الله تصریح کرد : آنچه که امروز بویژه در غزه جریان دارد، درس عبرتی برای همه ملت‌های جهان است و باید دستآوردهای بزرگ طوفان الاقصی و پس از آن را مدنظر قرار دهیم.

وی ادامه داد: امروز ششمین ماه هست که نتانیاهو می‌گوید، اگر به رفح نرویم، جنگ را از دست خواهیم داد.

نصرالله ادامه داد: ما به نتانیاهو می گوییم که حتی اگر به رفح هم بروید، جنگ را باخته‌ایی و نمی‌توانید نه حماس را از بین ببرید و نه مقاومت را.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: یکی از نشانه‌های شکست دشمن صهیونیست، آن است که آنها در ششمین ماه جنگ غزه در حال مذاکره با حماس هستند.

دبیرکل حزب الله لبنان در بخش دیگری از سخنانش جبهه یمن و پیامدها و برکات آن را ستود و افزود که این جبهه اقتصاد دشمن را تحت الشعاع قرار داده است.

وی ادامه داد: مقاومت اسلامی عراق و ارسال پهپاد و شلیک موشک توسط این گروه به سرزمین‌های اشغالی، اقدامی است که ادامه پیدا می‌کند.

نصرالله تأکید کرد: جبهه ما در لبنان نیز به وظیفه خود عمل می‌کند و نقش کامل خود را انجام می‌دهد، بطوری که داد شهرک‌نشینان از عملیات مقاومت به هوا بلند است.

دبیرکل حزب الله لبنان اضافه کرد: در جبهه شمال، سانسور شدیدی نسبت به تلفات نیروها و جنگ افزارهای دشمن وجود دارد.

وی گفت: ارتش اسرائیل امروز خسته است و در همه جبهه ها تحلیل رفته و تعداد کشته‌های آن بسیار بیشتر از تعداد اعلام شده از سوی این رژیم است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.