در نخستین جلسه رسیدگی به پرونده تتلو، نماینده دادستان کیفرخواست را قرائت و اقدامات مجرمانه متهم در فضای مجازی را تشریح کرد.

به گزارش جماران؛ مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات امیر تتلو به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.

صبح امروز «دوشنبه ۱۴ اسفند ماه ۱۴۰۲» نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکیل متهم و نماینده دادستان برگزار شد.

در نخستین جلسه رسیدگی به این پرونده، نماینده دادستان کیفرخواست را قرائت و اقدامات مجرمانه متهم در فضای مجازی را تشریح کرد. 

 

امیر تتلو (2)

 

به گفته نماینده دادستان، امیر حسین مقصودلو ملقب به امیر تتلو در سال‌های ۸۶، ۹۲ و ۹۵ در داخل کشور دستگیر شده است، در سال ۹۷ کشور را به مقصد گرجستان ترک و در سال ۹۸ به کشور ترکیه مهاجرت کرده است. وی در آذرماه سال جاری توسط پلیس ترکیه به مرز ایران منتقل و با هماهنگی صورت گرفته و حکم قضایی دستگیر شد.

 

امیر تتلو (4)

 

پس از قرائت کیفرخواست از سوی نماینده دادستان، قاضی اعلام کرد به منظور کسب آمادگی متهم و وکیل، ختم جلسه دادگاه را اعلام می‌کنیم و زمان جلسه آینده متعاقبا اعلام می‌شود.

گفتنی است در جلسه اول دادگاه مادر و خواهر متهم حاضر بوده و در حاشیه دادگاه با وی ملاقات کردند. 

 

امیر تتلو (6)

 

امیر تتلو 2

 

امیر تتلو (5)

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.