جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء اعلام کرد: امروز اعلام می‌کنیم که همچنان به فعالیت در راستای تحقق اهداف خود ادامه می‌دهیم و دشمن از جایی جواب خواهد گرفت که انتظارش را نداشته باشد. امروز دست مقاومت اسلامی به دورترین نقاط می‌رسد و به اذن خدا قادر است به دشمن نزدیک شده و بر او غلبه کند.

به گزارش جماران؛ جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در واکنش به حملات آمریکا به مواضع حشد شعبی اعلام کرد:

 نیروهای اشغالگر آمریکایی در حمله‌ای دیگر، حاکمیت و عزت عراق را آشکارا نقض کردند و ده‌ها تن از قهرمانان الحشد الشعبی و شهروندان بی‌گناه و بی‌دفاع را به شهادت رساندند.

 همزمان، داعش که دست‌پرورده آمریکاست، به‌سمت هدف قرار دادن نیروهای امنیتی حرکت می‌کند و بدین ترتیب، آمریکای شرور بار دیگر ثابت کرد که حامی تروریسم و جنایت در جهان است.

 این حملات، نقض بزرگ حاکمیت ماست. بنابراین امروز اعلام می‌کنیم که همچنان به فعالیت در راستای تحقق اهداف خود ادامه می‌دهیم و دشمن از جایی جواب خواهد گرفت که انتظارش را نداشته باشد. امروز دست مقاومت اسلامی به دورترین نقاط می‌رسد و به اذن خدا قادر است به دشمن نزدیک شده و بر او غلبه کند.

 اشغالگران و دولت شوم آمریکا بدانند که مقاومت اسلامی در هر زمان و مکانی که اراده کند، پاسخ‌شان را خواهد داد و این پایان ماجرا نیست. ما غافلگیری‌هایی داریم که دشمنان را خشمگین و دوستان را خشنود می‌کند. شما ذلیل و شکست‌خورده از عراق اخراج می‌شوید و کسی از رفتنتان متأسف نخواهد شد.

 باز تکرار می‌کنیم تا ناشنوایان هم بشنوند: نه سازش می‌کنیم، نه عقب‌نشینی می‌کنیم و نه می‌شکنیم؛ بلکه هر اقدام شما با واکنشی درخور پاسخ داده خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.