جبلی رییس سازمان صدا و سیما تصریح کرد: بودجه‌ای که در برنامه به این سازمان اختصاص یافته بر اساس جدول تکالیف تولید است و ما حق اضافه کردن حقوق و دست مزد همکارانمان را بدون کسب موافقت دولت نداریم.

به گزارش جماران؛ رییس سازمان صدا و سیما درباره افزایش بودجه صدا و سیما، گفت: ما حق اضافه‌ کردن حقوق و دستمزد همکارانمان را بدون کسب موافقت دولت نداریم.

«پیمان جبلی» در حاشیه جلسه هیأت دولت و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ما وظیفه سنگینی در قبال شاغلان و بازنشستگانی که عمرشان را برای تولید برنامه در صدا و سیما صرف کرده‌اند، داریم.

وی اضافه کرد: این سازمان بیش از ۶۰ هزار کارمند شاغل و بازنشسته دارد که این تعداد کارمند شامل خریدخدمتی ها و انواع قراردادها می‌شود.

رییس سازمان صدا و سیما تصریح کرد: بودجه‌ای که در برنامه به این سازمان اختصاص یافته بر اساس جدول تکالیف تولید است و ما حق اضافه کردن حقوق و دست مزد همکارانمان را بدون کسب موافقت دولت نداریم.

جبلی یادآور شد: طی بیش از دو سال گذشته تلاش بر این بوده تا جایی که می‌توانیم از مجاری قانونی و اختیارات سازمان برای کمک به همکارانمان استفاده کنیم.

وی افزود: آنچه به عنوان بودجه سازمان صدا و سیما برای سال ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده هم برای پرداخت حقوق و دستمزد همکاران و بازنشستگان ما در سازمان است و هم برای تولیداتی است که بر اساس جدول تکالیف در ماده ۷۷ برنامه هفتم برای صدا و سیما تعیین شده است.

جبلی در ادامه پیرامون تعطیلی یکی از شبکه های معاند فارسی زبان، گفت: آن چیزی که ریشه ندارد حتماً از بین رفتنی است.

وی افزود:  آن چیزی که باقی می‌ماند، پیام اصیل و فطرت انسانی و فرهنگ اصیل است و ملت ما و تاریخ ما هستند که می مانند. لذا آنچه بر خلاف این جریان اصیل است، یعنی جریان‌های ساختگی و مزد بگیر خارجی مانند شبکه «من و تو» و بقیه شبکه‌های معاند فارسی زبان، مسیری غیر از مسیر و سرنوشتی را که شبکه منفور من و تو طی کرد، نخواهند داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.