موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی مجلس از بررسی ابهامات و ایرادات شورای نگهبان به لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب ( ارجاع شده به کمیسیون قضایی و حقوقی طبق اصل ۸۵ قانون اساسی ) خبر داد و گفت: ابهامات گرفته شده در جلسات متعددی با حضور یکی از اعضای شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش جماران؛ رئیس کمیسیون قضایی مجلس از رفع ابهامات و ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب خبر داد و گفت: امیدواریم شورای نگهبان هر چه سریع‌تر آن را تایید کند تا توسط رئیس مجلس به دولت برای اجرا ابلاغ شود.

موسی غضنفرآبادی در گفت و گو با خانه ملت  از بررسی ابهامات و ایرادات شورای نگهبان به لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب ( ارجاع شده به کمیسیون قضایی و حقوقی طبق اصل ۸۵ قانون اساسی ) خبر داد و گفت:  ابهامات گرفته شده در جلسات متعددی با حضور یکی از اعضای شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در نهایت اواخر هفته بررسی ها به اتمام رسید و برای ارسال به شورای نگهبان تقدیم هیات رئیسه مجلس کردیم؛ امیدواریم شورای نگهبان هر چه سریع‌تر آن را تایید کند تا توسط رئیس مجلس به دولت برای اجرا ابلاغ شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.