در پی حمله صبح امروز (شنبه) جنگنده‌های رژیم جنایتکار صهیونیستی به دمشق پایتخت سوریه که به شهادت چهار تن از مستشاران نظامی سپاه و مدافعان حرم پاسدار و مجروح شدن تعدادی دیگر شد، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد پاسدار رشید اسلام محمد امین صمدی یکی از مدافعین حرم نیز به علت شدت جراحت به فیض شهادت نائل آمد.

به گزارش جماران؛ روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: بار دیگر رژیم ددمنش و جنایتکار صهیونیستی اقدام به تجاوز به شهر دمشق پایتخت کشور سوریه نمود و طی حمله هوایی جنگنده‌های رژیم متجاوز و غاصب تعدادی از نیروهای سوری و ۴ تن از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 

اعلام اسامی ۴ شهید و مستشار سپاه در دمشق 

 

روابط عمومی کل سپاه اعلام کرد: حجت‌الله امیدوار، علی آقازاده، حسین محمدی و سعید کریمی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

***

 

به گزارش جماران؛ خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) اعلام کرد حمله به یک ساختمان مسکونی در محله «مزه» در دمشق به احتمال زیاد ناشی از تجاوز رژیم صهیونیستی بوده است.

جهاد اسلامی فلسطین خبر شهادت زیاد نخاله در پی حمله رژیم صهیونیستی به محله المزه دمشق را تکذیب کرد.

 شبکه الجزیره از شهادت دست کم چهار تن در جریان حمله رژیم صهیونیستی به محله المزه در دمشق خبر داد.

 

خبرگزاری مهر: شهادت دو مستشار بلندپایه ایرانی در حمله رژیم صهیونیستی به دمشق

مهر خبر داد که در حمله امروز رژیم صهیونیستی به منطقه المزه دمشق، دو مستشار بلندپایه ایرانی به شهادت رسیدند.

 

المیادین: دو افسر ایرانی سپاه پاسداران در حمله اسرائیل به دمشق به شهادت رسیدید

طبق ادعای المیادین ساختمان مورد هدف در دمشق شامل 3 طبقه بوده است و مربوط به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌باشد 

در تجاوز به دمشق سه شهید از جمله دو افسر ایرانی از کادر سپاه پاسداران به شهادت رسیدند.

 

جهاد اسلامی فلسطین حمله اسراییل به دمشق را محکوم کرد

 

 جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای حمله بزدلانه رژیم صهیونیستی به دمشق را محکوم کرد و شهادت مستشاران سپاه پاسداران را به رهبر معظم انقلاب، دولت و ملت ایران تسلیت گفت.

در بیانیه جنبش جهاد اسلامی آمده است: این تجاوز که فرماندهان سپاه ایران را هدف قرار داده است، در چارچوب تلاش‌های رژیم غاصب صهیونیستی برای صادر کردن شکست نظامی خود در میدان نبرد با گسترش دامنه تجاوزاتش در منطقه قرار می‌گیرد.

 

واکنش وزارت خارجه به حمله اسرائیل به سوریه و شهادت 4 تن از مستشاران نظامی‌ سپاه: بی‌تردید خون این شهیدان والامقام هدر نخواهد رفت/ ایران حق خود را در پاسخ متقابل به تروریسم سازمان یافته رژیم صهیونیستی محفوظ می‌داند

 

به گزارش جماران؛ ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه، اقدام جنایتکارانه و متجاوزانه صبح امروز رژیم صهیونیستی در حمله به منطقه مسکونی المزه دمشق را که به شهادت چهار تن از مستشاران نظامی‌ کشورمان و تعدادی از نیروهای محلی منجر شد، به شدت محکوم کرد.

کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه نقض مکرر حاکمیت و تمامیت سرزمینی سوریه و تشدید حملات متجاوزانه و تحریک آمیز به اهداف مختلف در خاک سوریه توسط رژیم مجرم و کودک‌کُش صهیونیستی را، گویای عجز و درماندگی این رژیم در میدان نبرد و مبارزه با نیروهای مقاومت در غزه و کرانه باختری در بیش از صد روز گذشته و تلاشی مذبوحانه برای گسترش بی ثباتی و ناامنی در منطقه دانست.

کنعانی افزود: شایسته است دولتها، سازمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله شورای امنیت سازمان ملل متحد، نسبت به اقدامات متجاوزانه،  تروریستی و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی واکنش صریحی داشته و آن را بطور قاطع محکوم نمایند.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران که به دعوت رسمی دولت سوریه در این کشور حضور دارند، نقش مهمی در کمک به دولت، ارتش و ‌‌ملت سوریه برای مبارزه با تروریسم و کمک به برقراری صلح، ثبات و امنیت پایدار در این کشور طی سالیان گذشته داشته‌ و همچنان دارند. 

کنعانی تصریح نمود: ترور مستشاران نظامی ایران از سوی رژیم صهیونیستی، به روشنی گویای پیوند عمیق و سازمان یافته میان این رژیم تروریستی با گروه‌های مختلف تروریستی و داعشی در منطقه است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: بی‌تردید خون این شهیدان والامقام هدر نخواهد رفت و جمهوری اسلامی ایران علاوه بر پیگیری سیاسی، حقوقی و بین‌المللی این اقدامات متجاوزانه و جنایتکارانه، حق خود را در پاسخ متقابل به تروریسم سازمان یافته رژیم جعلی صهیونیستی در زمان و مکان مقتضی محفوظ می‌داند.

سخنگوی وزارت امور خارجه برای روح بلند این شهیدان والامقام و قهرمانان مبارزه با تروریسم علو درجات نزد خدای سبحان و برای خانواده های گرانقدر آنان صبر و شکیبائی مسئلت نمود.

 

20240121_042113

 

 

 

تعداد شهدای جنایت رژیم صهیونیستی در دمشق به ۵ نفر رسید

 

آمار شهدای اقدام تروریستی صهیونیستی امروز در دمشق با شهادت «محمد امین صمدی» از مجروحان این جنایت به ۵ نفر رسید.

روابط عمومی کل سپاه شنبه شب در اطلاعیه‌ای از شهادت پاسدار رشید اسلام مدافع حرم «محمد امین صمدی» از مجروحان جنایت تروریستی صهیونیستی امروز در دمشق خبر داد.

در پی حمله صبح امروز (شنبه) جنگنده‌های رژیم جنایتکار صهیونیستی به دمشق پایتخت سوریه که به شهادت چهار تن از مستشاران نظامی سپاه و مدافعان حرم پاسدار و مجروح شدن تعدادی دیگر شد، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد ساعتی پیش پاسدار رشید اسلام محمد امین صمدی یکی از مدافعین حرم نیز به علت شدت جراحت به فیض شهادت نائل آمد.

بنا به این اطلاعیه تاکنون ۵ تن از مستشاران نظامی و مدافعان حرم ایرانی در این جنایت به شهادت رسیده‌اند.

 

دمشق (2)

 

دمشق (3)

حجم ویدیو: 2.84M | مدت زمان ویدیو: 00:00:31
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.