شمخانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی گفت: بر اساس گزارش ارائه شده از سوی کمیته ویژه بررسی‌کننده پرونده که به اجماع مجموعه کارشناسان عضو کمیته رسید، فوت مرحوم آیت‌الله هاشمی بدون هیچ‌گونه ابهامی کاملا طبیعی اعلام شد.

به گزارش جماران؛ دریابان علی شمخانی مشاور سیاسی مقام معظم رهبری و دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی در گفتگو با «نورنیوز» ضمن رد برخی اظهارنظرهای غیر کارشناسی در خصوص وجود ابهام در شیوه فوت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت:

پس از فوت تاسف‌بار رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و شکل‌گیری برخی شایعات هدف‌مند در خصوص وجود ابهام در شیوه فوت ایشان، بنده به‌دلیل علاقه و حساسیت شخصی و همچنین تاکید مستمری که مقامات عالی نظام داشتند، دستور دادم از طریق تشکیل کمیته ویژه‌ای در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، پرونده فوت ایشان با دقت مورد بررسی قرار گرفته و همه ابعاد آن به صورت شفاف و بدون ابهام گزارش شود.

شمخانی خاطرنشان کرد: کمیته رسیدگی‌کننده به پرونده با حضور مجرب‌ترین کارشناسان در حوزه‌های مختلف و همچنین استفاده از مدرن‌ترین آزمایشگاه‌ها با اختصاص وقت کافی، همه ابعاد پرونده را بررسی و گزارش کامل و جامعی ارائه کرد.

شمخانی گفت: بر اساس گزارش ارائه شده از سوی کمیته ویژه بررسی‌کننده پرونده که به اجماع مجموعه کارشناسان عضو کمیته رسید، فوت مرحوم آیت‌الله هاشمی بدون هیچ‌گونه ابهامی کاملا طبیعی اعلام شد.

دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی در پایان گفت: طی چند جلسه با حضور اعضای خانواده مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، گزارش کمیته ویژه به طور کامل توضیح داده شد و به سوالات و ابهاماتی که برای برخی از اعضای خانواده ایشان وجود داشت پاسخ ارائه شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.