سردار ولی زاده فرمانده سپاه سیدالشهدا گفت: در مقطع حساس انتخابات هستیم، مردم ما پای کار بیایند و بار دیگر ثابت کنند که سرنوشت کشور را خودشان تعیین می‌کنند و در این راستا اگر تلاش‌های دولت، مجموعه بسیج و سپاه را به تصویر نکشیم دشمنان آن‌ها را مغرضانه به صورت وارونه نمایش می‌دهند.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایرنا، سردار محمد قربان ولی زاده شامگاه پنجشنبه در حاشیه برگزاری آیین اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این رویداد در شهرستان‌های استان تهران با انتخاب ۴۲ نفر برگزار شد که از این تعداد چهار نفر برای رویداد ملی در کشور معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه در آستانه نهم دی ماه و آغاز هفته بصیرت و مقاومت هستیم، افزود: دشمنان با ایجاد یاس و ناامیدی تلاش می‌کنند مردم و جوانان را از انقلاب دور کنند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا «ع» استان تهران ادامه داد: امید آفرینی از طریق تولید محتوای دیجیتال و معرفی دستاورد‌های انقلاب راهکاری برای مقابله با دشمنانی است که می‌خواهند القا کنند کشور ما هیچ پیشرفتی نداشته است.

سردار، ولی زاده اضافه کرد: در مقطع حساس انتخابات هستیم، مردم ما پای کار بیایند و بار دیگر ثابت کنند که سرنوشت کشور را خودشان تعیین می‌کنند و در این راستا اگر تلاش‌های دولت، مجموعه بسیج و سپاه را به تصویر نکشیم دشمنان آن‌ها را مغرضانه به صورت وارونه نمایش می‌دهند.

وی با بیان اینکه دشمنان در فضای مجازی با عملیات روانی جوانان ما را نشانه گرفته‌اند، گفت: تلاش برای بیان واقعیت‌ها در فضای مجازی را مشابه مبارزه در دوران دفاع مقدس می‌دانیم و از تمام ظرفیت خود برای بیان واقعیت‌ها و تلاش‌های انجام شده استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.