سخنگوی وزارت دفاع آمریکا طی بیانیه‌ای با اعلام این‌که کشتی «کم پلوتو» یک تانکر شیمیایی حامل محصولات شیمیایی با پرچم لیبریا، متعلق به ژاپن که توسط هلند اداره می‌شود، حدود ساعت ۱۰ صبح امروز به وقت محلی در اقیانوس هند در ۲۰۰ مایل دریایی از سواحل هند توسط یک پهپاد انتحاری مورد اصابت قرار گرفت، مدعی شد که این پهپاد تهاجمی از خاک ایران شلیک شده است.

به گزارش جماران؛ وزارت دفاع آمریکا طی مواضعی واهی و بدون ارائه هیچ‌گونه سندی، مدعی شد که پهپادی که کشتی باری در سواحل هند را هدف قرار داد، از خاک ایران شلیک شده بود.

سخنگوی پنتاگون طی بیانیه‌ای با اعلام این‌که کشتی «کم پلوتو» یک تانکر شیمیایی حامل محصولات شیمیایی با پرچم لیبریا، متعلق به ژاپن که توسط هلند اداره می‌شود، حدود ساعت ۱۰ صبح امروز به وقت محلی در اقیانوس هند در ۲۰۰ مایل دریایی از سواحل هند توسط یک پهپاد انتحاری مورد اصابت قرار گرفت، مدعی شد که این پهپاد تهاجمی از خاک ایران شلیک شده است.

در ادامه آمده است که این حمله پهپادی باعث آتش‌سوزی در کشتی «کم پلوتو» شد که توسط خدمه خاموش شد. این حمله هیچ‌گونه آسیب جانی بر جای نگذاشته است. 

پنتاگون همچنین اعلام کرد که در زمان حمله به کشتی «کم پلوتو» هیچ کشتی نظامی آمریکایی در منطقه حضور نداشت. در ادامه آمده است که این کشتی هم اکنون به سوی هند در حرکت بوده و ارتش آمریکا به طور پیوسته با آن در تماس است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.