​ناصری یزدی، امام جمعه یزد گفت: این فتنه‌ها، تحریم‌ها و دشمنی‌ها ما را استوار‌تر می‌کند وبا صبر، استقامت و بصیرت است که همواره پیروزمیدان هستیم و در مسیر انقلاب ثابت قدم می‌مانیم.

به گزارش جماران؛ به نقل از فارس، امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت هوشیاری در برابر توطئه‌های شوم دشمنان علیه ملت ایران، گفت:‌ اگر نسل جوان دارای هویت و تربیت دینی باشد مقابل تهدید دشمنان مصون می‌ماند.

محمدرضا ناصری یزدی در خطبه های این هفته یکم دیماه نماز جمعه مرکز استان، با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای فتنه انگیزی در بخش‌های فرهنگی، اقتصادی و دینی در جامعه اظهار کرد: باید مراقب باشیم فریب دشمنان را نخوریم و از مسیر انقلاب و ارزش‌های والای آن دور نشویم.

وی افزود: دشمن همواره در تلاش است تا ما را از خدا و ارزش‌های الهی دور کند و به فساد و فحشا و تباهی بکشاند،پس  باید محکم و استوار با توکل به خدا بصیرتمان را افزایش دهیم و در مسیر الهی گام برداریم.

امام جمعه یزد گفت: این فتنه‌ها، تحریم‌ها و دشمنی‌ها ما را استوار‌تر می‌کند وبا صبر، استقامت و بصیرت است که همواره پیروزمیدان هستیم و در مسیر انقلاب ثابت قدم می‌مانیم.

نماینده ولی فقیه در ادامه به جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمنان به خصوص در فضای مجازی علیه کشور اشاره و تصریح کرد: باید خانواده‌ها و مسئولان وظایف خود را مقابل تهدید فرهنگی و تبلیغاتی دشمنان انجام دهند.

ناصری یزدی همچنین به اهمیت تربیت دینی و فرهنگی دانش آموزان به عنوان موضوعی حیاتی تأکید و اظهار کرد: اگر نسل جوان دارای هویت و تربیت دینی باشد مقابل تهدید دشمنان مصون می‌ماند.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به اهمیت فرا رسیدن روز ملی ایمنی در برابر حوادث و بلایای طبیعی، گفت:‌ در موضوع آب نیز باید مسئولان استان با جدیت هم کار انتقال و هم مصرف را به درستی مدیریت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.