​آویگدور لیبرمن، رئیس حزب «اسرائیل بیتنو» و رییس جنگ اسبق رژیم صهیونیستی گفت: پس از هدف قرار گرفتن یکی از مواضع اشغالگران در مرزهای شمالی با شش موشک ضد تانک، به سربازان صهیونیست دستور صریح داده شده که به آتش حزب‌الله لبنان پاسخ ندهند.

به گزارش جماران، به نقل از ایسنا، آویگدور لیبرمن، رئیس حزب «اسرائیل بیتو» (اسرائیل خانه ما) جمعه گفت که سربازان ارتش اشغالگر در مرز لبنان «دستور دارند که به حملات حزب‌الله لبنان پاسخ ندهند».

لیبرمن در پستی در سایت ایکس توضیح داد: «در حالی که یکی از مواضع پیشرو در شمال با شش موشک ضد تاک هدف قرار گرفته، در روزهای گذشته دستور صریح به سربازان ما صادر شده که پاسخگویی به آتش حزب‌الله ممنوع است.»

وی افزود: سربازان ما نمی‌توانند در میدان تیراندازی در مرز شمالی احساس اردک داشته باشند، در حالی که سیاست کابینه این است که شروع حمله، شلیک و پاسخ دادن ممنوع است، مگر اینکه مبارزی از حزب‌الله عملا از مرز عبور کرده باشد.

به نقل از المیادین، لیبرمن ادامه داد: «اسرائیل باید با بیرون راندن مبارزان حزب‌الله به آن سوی اللیطانی به جنگ پایان دهد، در غیر این صورت ساکنان شمال به شهرک‌ها باز نخواهند گشت.» وی گفت: «ما باید از سیاست سازش به سیاست قاطعیت منتقل شویم. اتفاقی که در جنوب افتاده نباید در شمال تکرار شود.»

پیش از این رسانه‌های صهیونیست گزارش داده بودند که حزب‌الله «ابتکار عمل در شمال» را در دست دارد و ارتش اشغالگر «ناامید شده در حالیکه که در موقعیتی است که می‌تواند پاسخ دهد».

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.