منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور روز پنجشنبه درمورد سفر یک روزه سید ابراهیم رئیسی به استان اصفهان گفت: رئیس جمهور صبح جمعه هفتم مهر ماه به منظور بازدید و افتتاح چند پروژه و حضور در آیین افتتاحیه پنجمین دوره جایزه بین‌المللی مصطفی(ص) به اصفهان سفر می‌کند.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایرنا، معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی فردا(جمعه) به اصفهان می رود، به تشریح جزییات برنامه سفر رئیس جمهور پرداخت.

محسن منصوری روز پنجشنبه درمورد سفر یک روزه سید ابراهیم رئیسی به استان اصفهان گفت: رئیس جمهور صبح جمعه هفتم مهر ماه به منظور بازدید و افتتاح چند پروژه و حضور در آیین افتتاحیه پنجمین دوره جایزه بین‌المللی مصطفی(ص) به اصفهان سفر می‌کند.

وی بازدید از خط انتقال آب دریای عمان به استان اصفهان و آغاز عملیات اجرایی فاز دوم این طرح، را نخستین برنامه رئیسی در استان اصفهان معرفی کرد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور افزود: در جریان این سفر با حضور آقای رئیسی، فاز اول نیروگاه فولاد مبارکه به ظرفیت ۳۰۷ مگاوات افتتاح خواهد شد، ظرفیت کلی این نیروگاه ۹۱۴ مگاوات است.

وی تصریح کرد: این نیروگاه ایرانی پیشرفته با راندمان بالا و رعایت مسائل زیست محیطی با کاهش آلایندگی به میزان ۱۵ درصد ، به دست صنعت گران و مهندسان ایران با مشارکت ۷۶ شرکت در تامین، ساخت و نصب تجهیزات ساخته شده است.

منصوری با بیان اینکه دکتر رئیسی در این سفر در پالایشگاه اصفهان حضور خواهد یافت، عنوان کرد: با حضور رئیس جمهور پروژه تصفیه گازوییل (DHT) پالایشگاه اصفهان به بهره‌برداری رسمی خواهد رسید.

وی افزود: از جمله دستاوردهای این پروژه می توان به تولید روزانه ۱۰۰ هزار بشکه گازوییل و سوخت پاک مطابق با استاندارد یورو 5، جلوگیری از انتشار ۳۰۰ تن گوگرد در روز در هوای کلانشهرهای کشور و کاهش گوگرد گازوییل تولیدی پالایشگاه به کمتر از ppm۱۰ اشاره کرد.

منصوری گفت: مراسم افتتاحیه جایزه بین‌المللی مصطفی (ص) که به نوبل اسلامی در جهان مشهور است نیز با حضور رئیس جمهور در اصفهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.