رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی‌ گفت: این عناصر وابسته به داعش بوده و تعدادی از آن‌ها سابقه‌ همراهی با تکفیری‌ها در سوریه یا حضور در افغانستان، پاکستان و اقلیم کردستانِ عراق را داشتند.

به گزارش جماران؛ رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی‌ گفت: با هماهنگی گسترده اداره کل اطلاعات و دادگستری، ۱۵ تروریست که قصد عملیات در تهران را داشتند، در این استان دستگیر شدند.

تسنیم به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌غربی‌ نوشت: ناصر عتباتی در این خصوص اظهار کرد: این عناصر وابسته به داعش بوده و تعدادی از آن‌ها سابقه‌ همراهی با تکفیری‌ها در سوریه یا حضور در افغانستان، پاکستان و اقلیم کردستانِ عراق را داشتند.

وی اضافه کرد: تعداد قابل توجهی سلاح، مواد منفجره، جلیقه های انفجاری و ریموت کنترل های موبایلی از این باند تروریستی کشف شد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با قدردانی از سربازان گمنام امام زمان (عج) و همکاران قضایی دخیل در پرونده اعلام کرد: پرونده این امر به صورت ویژه و دقیق در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد.

عتباتی ادامه داد: اشراف اطلاعاتی کامل و هماهنگی بسیار بالایی در مجموعه های عمل کننده استان جهت برقراری امنیت کامل وجود دارد و اجازه هیچ گونه رفتار مجرمانه ای داده نخواهد شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.