«سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه گفت: ایرانی ها در خصوص ریزپرواز ها به دفعات موضع‌گیری کرده اند. آنها درخواست کردند که حداقل یک ریزپرواز را نشان دهید که ثابت کند که ریزپرواز ما است. به همین دلیل نمی‌توانم در خصوص چنین ادعاهایی اظهار نظر کنم. بلینکن خیلی، با شور و اشتیاق، با هیجان خیلی چیزها را اعلام می‌کند.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا ،وزیر خارجه روسیه با اشاره به برخی ادعاها در خصوص استفاده مسکو از پهپادهای ایرانی در اوکراین اعلام کرد که هیچ مدرکی در این خصوص وجود ندارد.

«سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه با اشاره به برخی ادعاها در خصوص استفاده مسکو از پهپادهای ایرانی در اوکراین اعلام کرد که هیچ مدرکی در این خصوص وجود ندارد.

«آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا در نشست شورای امنیت سازمان ملل در خصوص اوکراین بار دیگر مدعی شده بود که روسیه با استفاده از پهپادهای ساخت ایران به اوکراین حمله می‌کند.

لاوروف ادامه داد: «ما امروز دیگر انقدر اظهارات مقام‌های مختلف، چه ملی و چه بین المللی، را بیان کردیم، که هیچ اساس واقعی را تحت خود ندارند یا حداقل به کسی ارائه نشده‌اند. ایرانی ها در خصوص ریزپرواز ها به دفعات موضع‌گیری کرده اند. آنها درخواست کردند که حداقل یک ریزپرواز را نشان دهید که ثابت کند که ریزپرواز ما است. به همین دلیل نمی‌توانم در خصوص چنین ادعاهایی اظهار نظر کنم. بلینکن خیلی، با شور و اشتیاق، با هیجان خیلی چیزها را اعلام می‌کند».

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.