عباس عبدی تحلیل‌گر مسائل سیاسی گفت: امروز یک عده را می‌خواهد حذف کنند و اگر موفق شدند، فردا به ترتیب یک عده دیگر را حذف می‌کنند. هرچه جلوتر می‌روند به هسته مرکزی نیروها نزدیک می‌شوند، در نتیجه تنها و تنهاتر خواهند شد.

به گزارش جماران؛ عباس عبدی تحلیل‌گر مسائل سیاسی در گفت‌گو با ایلنا، درباره گزارش اخیر کیهان علیه برخی رسانه‌ها گفت: به طور کلی جناحی که به دنبال یک دست‌سازی است علتی پشت این کار خود دارد و آن علت این است که نمی‌تواند با دیگران رقابت کند. در واقع نمی‌تواند بازی رقابتی را بر اساس گفت‌وگو، ارزش، اخلاق، علم و هرچیز دیگری که مورد تایید مردم است، آغاز کند؛ چون بازنده است.

وی افزود: بنابراین تنها راه برای آنها این است که دیگران را مسدود و‌ حذف کرده و راه را روی آنان ببندند. در انجام این روش و سیاست نیز برای خود محدودیتی قائل نیستند. امروز یک عده را می‌خواهد حذف کنند و اگر موفق شدند، فردا به ترتیب یک عده دیگر را حذف می‌کنند. هرچه جلوتر می‌روند به هسته مرکزی نیروها نزدیک می‌شوند، در نتیجه تنها و تنهاتر خواهند شد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: سیاست این افراد سیاست پارادوکسیکالی هم است. می‌خواهند با حذف دیگران حیات داشته باشند اما نمی‌دانند با حذف دیگران موجبات حذف و نابودی خودشان هم فراهم می‌شود. اتفاقی که از طرف آنان علیه رسانه‌های مستقل رخ داده است از قبل هم بوده و خیلی غیرطبیعی نیست. بنابراین هرچه سریع‌تر و بیشتر این مسیر رخ دهد، نابودی خودشان را تشدید می‌کنند و اگر راه گفت‌وگویی هم وجود نداشته باشد آینده تیره خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

کلمات کلیدی عباس عبدی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.