در نشست امنیتی کابینه، ارتش رژیم صهیونیستی حمایت خود را از انجام مذاکرات از طریق یک میانجی بین المللی در رابطه با مناقشه مرزی بین (رژیم) اسرائیل و لبنان اعلام کردند.

به گزارش جماران، رسانه‌های رژیم صهیونیستی بامداد دوشنبه گزارش دادند، مقام‌های امنیتی این رژیم در نشست امنیتی کابینه بنیامین نتانیاهو گفتند که خواهان رویارویی با حزب الله لبنان نیستند.

ایرنا به نقل از خبرگزاری سما فلسطین نوشت: نشست امنیتی کابینه رژیم صهیونیستی درباره تحولات جبهه شمال فلسطین اشغالی برگزار شد.

روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارونوت» نوشت که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر (رژیم) اسرائیل روز یکشنبه وضعیت امنیتی در شمال فلسطین اشغالی را ارزیابی کرد.

بر اساس این گزارش، در این نشست یوآو گالانت وزیر جنگ، هرتزی هالوی رئیس ستاد ارتش و روسای شورای امنیت، موساد و شین بت حضور داشتند.

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی گزارش داد که نتانیاهو توصیه‌ها و برنامه‌های پیشنهادی را از ارتش و نهادهای امنیتی دریافت کرده است.

این رسانه صهیونیستی افزوده است که مقامات امنیتی در این جلسه گفتند که خواستار رویارویی با حزب الله نیستند.

کانال ۱۱ رژیم صهیونیستی نیز به نقل از منابع آگاه گزارش داد، در نشست امنیتی کابینه، ارتش رژیم صهیونیستی حمایت خود را از انجام مذاکرات از طریق یک میانجی بین المللی در رابطه با مناقشه مرزی بین (رژیم) اسرائیل و لبنان اعلام کردند.

این منابع افزودند، برخی از فرماندهان ارتش حمایت خود را از چنین اقدامی اعلام کردند اما در عین حال موضوع چادر حزب الله در مناطق مرزی را نیز مورد بحث قرار دادند.

سید حسن نصرالله روز شنبه در اظهاراتی به مناسبت دهم محرم درباره تحولات مرز جنوب لبنان و فلسطین اشغالی گفت که رژیم صهیونیستی با وقاحت در مورد اقدامات تحریک آمیز مقاومت صحبت می‌کند؛ در حالی که خودش همچنان به اشغالگری به ویژه اشغالگری منطقه الغجر لبنان ادامه می‌دهد.

دبیرکل حزب الله لبنان اظهار کرد: در رسانه‌ها می‌گویند که امروز یا فردا نخست وزیر دشمن صهیونیست با ژنرال‌های خود درباره بررسی و نوع برخورد با مساله مرزهای جنوب لبنان دیدار خواهد کرد. به آنها می‌گوئیم که درباره هرگونه حماقت و گزینه‌های اشتباه برحذر باشید. مقاومت لبنان مماشات نخواهد کرد و آماده بازدارندگی و مقابله و آزادی در برابر هرگونه حماقت اسرائیلی است.

پایگاه خبری آی ۲۴ رژیم صهیونیستی پیش تر اعلام کرده بود که نتانیاهو قرار است روز یکشنبه جلسه‌ای با یو آوگالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و مسئولان ارشد ارتش این رژیم برگزار کند و تهدیدات اخیر سید حسن نصرالله و مساله برپایی چادرهای حزب الله در این نشست بررسی شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.