عکس و نام رابرت مالی از حساب توییتری «نماینده ویژه آمریکا در امور ایران» حذف شد.

به گزارش جماران؛ حساب توییتر «دفتر نماینده ویژه آمریکا در امور ایران» در توییتی کوتاه اعلام کرد که این دفتر و کل تیم وزارت خارجه آمریکا همچنان در حال «اجرای سیاست‌های آمریکا در قبال ایران» هستند.

به نوشته «انتخاب»؛ دفتر نماینده ویژه در امور ایران وزارت خارجه آمریکا در حال حاضر توسط آبرام پالی، معاون این دفتر اداره می‌شود و امروز درحساب کاربری این گروه در توییتر عکس و نام رابرت مالی حذف و عکس و عنوان  پالی گذاشته شد.

 

photo_2023-07-14_23-47-16

 

دو روز پیش، مایکل مک کال رئیس کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا با انتقاد از واکنش و توضیحات وزارت خارجه خواستار شفافیت این نهاد درباره تحقیقات پرونده رابرت مالی فرستاده ویژه دولت بایدن در امور ایران شد.

در روز ۲۹ ژوئن رابرت مالی در بیانیه کوتاهی که در اختیار رسانه‌ها گذاشته بود تایید کرد که از چندین هفته قبل به دلیل تحقیقاتی که در مورد مجوز دسترسی‌های امنیتی او در جریان بوده، در مرخصی به‌سر‌می‌برد.

او گفته بود «به من اطلاع داده شده که مجوز دسترسی ‌امنیتی من در دست بررسی است. اطلاعات دیگری در اختیارم گذاشته نشده، اما انتظار دارم تحقیقات به‌زودی به نفع من تمام شود. در عین حال من مرخصی هستم.»

گزارش‌های از سوء مدیریت مالی منتشر شده بود. سی‌بی‌اس نیز پیشتر گزارش داده بود که اف‌بی‌آی (پلیس فدرال) به این پرونده وارد شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.