حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران ایران اسلامی با تاکید بر اینکه «شیوه برگزاری انتخابات باید تغییر کند» اظهار داشت: مسأله اصلاح قانون برگزاری انتخابات مجلس مدت‌هاست که مطرح شده اما روند کار در یک بخش‌هایی به خوبی و با سرعت جلو می‌رود و در یک مواردی هم به کندی پیش می‌رود.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، دبیرکل جمعیت آبادگران ایران اسلامی گفت: شیوه برگزاری انتخابات باید تغییر کند، در هیچ جای دنیا شیوه انتخاب به شکل کنونی نیست.

با شیوه کنونی انتخابات مجلس، منتخبین می‌شوند نمایندگان تسخیری مردم/ شیوه برگزاری انتخابات باید تغییر کند

مجمع عمومی(کنگره) حزب جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی عصر امروز در مجموعه فرهنگی حضرت ولی‌عصر(عج) برگزار شد.

حسن بیادی دبیرکل حزب آبادگران جوان در این مراسم طی سخنانی ضمن تبریک به مناسبت اعیاد سپری شده، در سخنانی گفت: رهبری ابتدای امسال به مسأله انتخابات اشاره کردند و این نشان دهنده اهمیت انتخابات امسال است به ویژه با توجه به شرایطی که سال گذشته در کشور اتفاق افتاد اهمیت انتخابات امسال بیش از پیش شد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه «شیوه برگزاری انتخابات باید تغییر کند» اظهار داشت: مسأله اصلاح قانون برگزاری انتخابات مجلس مدت‌هاست که مطرح شده اما روند کار در یک بخش‌هایی به خوبی و با سرعت جلو می‌رود و در یک مواردی هم به کندی پیش می‌رود.

بیادی تصریح کرد: اما مسأله قابل توجه این است که در هیچ جای دنیا شیوه انتخاب به شکل کنونی نیست، در چنین شرایطی و با این شیوه برگزاری منتخبین می‌شوند نمایندگان تسخیری مردم.

دبیرکل جمعیت آبادگران ایران اسلامی با تاکید بر اهمیت گفت‌وگو پیرامون مسأله انتخابات عنوان کرد: علیرغم اینکه امکانات لازم برای برگزاری مجازی مجمع و انجام انتخابات وجود داشت اما انتخابات مجازی را برای عزیزان در استان‌ها داشتیم و خواستیم که جلسه در مرکز به صورت حضوری باشد تا باهم گفت‌وگو کنیم و به هم یادآوری کنیم که با انقلاب قهر نکنیم، ممکن است که افراد نقد داشته باشیم و با افراد قهر کنیم اما با نظام و انقلاب قهر نکنیم.

وی تاکید کرد: ما مردم خوبی داریم با این مردم خوب حیف است که در موقعیت کنونی باشیم. به همین خاطر جا دارد که تاکید کنیم خط قرمز ما در آبادگران مردم و نظام است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.