رئیس کمیته حقیقت یاب مسمومیت دانش آموزان گفت: اما مشخص شد افرادی نیز پشت صحنه بخشی از مسمومیت دانش آموزان بودند که پس از شناسایی توسط دستگاه امنیتی دستگیر شدند. گزارش نهایی شد و به رئیس مجلس ارسال شد تا دستور قرائت در صحن علنی صادر شود.

به گزارش جماران؛ خانه ملت نوشت: سیدحمیدرضا کاظمی  با اشاره به اتمام کار کمیته حقیقت یاب مسمومیت دانش آموزان، گفت: برای بررسی این اتفاق در مدارس، از دستگاه های مربوطه از جمله آموزش و پرورش، امنیتی، درمان و انتظامی دعوت کردیم تا اطلاعات خود را به مجلس ارائه کنند بعد از جمع آموری گزارش های شفاهی و مکتوب، جمع بندی نهایی صورت گرفت و گزارش به رئیس مجلس برای قرائت در صحن علنی ارسال شد.

نماینده مردم پلدختر در مجلس اظهار داشت: با جمع آوری اطلاعات دستگاه های مربوطه مشخص شد در موضوع بدحالی و مسمومیت دانش آموزان عده ای با غرض و شیطنت و با استفاده از بمب های بد بو که در بازار وجود دارد دست به این کار زدند، همچنین برخی با هدف به تعطیلی کشاندن مدارس و عده ای به دنبال اقدام کار کودکانه در زمینه مسمومیت دانش آموزان فعالیت کرده اند.

رئیس کمیته حقیقت یاب مسمومیت دانش آموزان ادامه داد: اما مشخص شد افرادی نیز پشت صحنه بخشی از مسمومیت دانش آموزان بودند که پس از شناسایی توسط دستگاه امنیتی دستگیر شدند. گزارش نهایی شد و به رئیس مجلس ارسال شد تا دستور قرائت در صحن علنی صادر شود.

اسفند ماه سال گذشته رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رؤسای ۴ کمیسیون تخصصی بهداشت و درمان، امور داخلی کشور و شوراها، آموزش و تحقیقات و امنیت ملی و سیاست خارجی، دستور تشکیل کارگروهی ویژه برای رسیدگی به موضوع مسمومیت دانش آموزان را صادر کرد.

 سپس کمیته حقیقت یاب با عضویت یحیی ابراهیمی و زهرا شیخی از کمیسیون بهداشت و درمان، روح اله متفکرآزاد و محمد وحیدی از کمیسیون آموزش و تحقیقات، سیدحمیدرضا کاظمی و محمدحسن آصفری از کمیسیون امور داخلی کشور و حسن همتی و جواد کریمی قدوسی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در اسفند سال گذشته تشکیل شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.