​حسین انواری عضو شورای مرکزی حزب موتلفه تاکید کرد: اینکه تندروها را به این جریان سیاسی و یا آن گروه مرتبط بدانیم، بی شک اشتباهی بزرگ است. در واقع کسانی که به خود اجازه بی حرمتی به مراسم امام را می دهند، آدم های جاهل و نادانی هستند که اصلاً نباید به حسابی بیایند. حتی ممکن است، نفوذی هایی باشند که با هدف رسیدن به منافع شخصی یا تحت تاًثیر عملیات روانی منفی به انجام چنین رفتار مذمومی می شوند.

به گزارش جماران؛ حسین انواری عضو شورای مرکزی حزب موتلفه و عضو هیات امنای کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: تندروی در حرم امام خمینی(ره) ربطی به سیاسیون ندارد.

 انواری گفت: ایجاد تنش و حاشیه در سالگرد مردی که بنیانگذار انقلاب بود، با هیچ متر و معیاری توجیه نمی شود. 

وی تاکید کرد: بر همه واجب است، حرمت حرم امام(ره)را نگه دارند.

انواری گفت: اگر ایران اسلامی امروز در دنیا الگوی عدالت و درستکاری است، ریشه در روحیه انقلابی و استکبار ستیز امام خمینی دارد. پس بر همه واجب است، حرمت حرم امام(ره) را نگه دارند.

انواری تاکید کرد: اینکه تندروها را به این جریان سیاسی و یا آن گروه مرتبط بدانیم، بی شک اشتباهی بزرگ است. در واقع کسانی که به خود اجازه بی حرمتی به مراسم امام را می دهند، آدم های جاهل و نادانی هستند که اصلاً نباید به حسابی بیایند. حتی ممکن است، نفوذی هایی باشند که با هدف رسیدن به منافع شخصی یا تحت تاًثیر عملیات روانی منفی به انجام چنین رفتار مذمومی می شوند.

وی یادآور شد: اینکه در محضر مقام معظم رهبری رفتارهای سخیف انجام بگیرد، با عقل سلیم همخوانی ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.