سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق در بخشی از خطبه‌های نماز عید سعید فطر در بغداد تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی امکانات و انگیزه‌های کافی برای گفت‌وگو و تفاهم و مشارکت در توسعه و ثبات منطقه را دارند و عراق بیش از هر کشوری از این گفت‌وگو حمایت می‌کند و بیشترین سود و بهره را از آن می‌برد.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایسنا، سید عمار حکیم با استقبال از توافق اخیر ایران و عربستان گفت: دستاوردهای این توافق در همین مرحله نخستین در ثبات منطقه و حل و فصل برخی پرونده‌های بلاتکلیف و برخی بحران‌های پیچیده آشکار است.

سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق تاکید کرد که تقویت وحدت اسلامی و اصول حسن هم‌جواری و منافع ملت‌های منطقه لازم می‌آورد که در راه صلح به یکدیگر نزدیک شویم.

رهبر جریان حکمت ملی عراق در بخشی از خطبه‌های نماز عید سعید فطر در بغداد تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی امکانات و انگیزه‌های کافی برای گفت‌وگو و تفاهم و مشارکت در توسعه و ثبات منطقه را دارند و عراق بیش از هر کشوری از این گفت‌وگو حمایت می‌کند و بیشترین سود و بهره را از آن می‌برد.

حکیم بار دیگر تجاوزات پیاپی اسرائیل و خشونت و تعدی به حقوق ملت مظلوم فلسطین را به شدت محکوم و تاکید کرد: فلسطین مسئله اصلی و نخستین اعراب و مسلمانان خواهد بود و تا پیروزی کامل مظلوم بر ظالم و پیروزی صاحبان حق و زمین بر غاصبان و اشغالگران از پای نخواهیم نشست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.