لاپید نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی که اکنون یکی از سران احزاب اپوزیسیون در سرزمین‌های اشغالی است در پیام خود نوشت: اگر نتانیاهو دست از دروغ گفتن درباره آمادگی (اسرائیل) در موضوع ایران برندارد، من مجبور خواهم بود تمام خلأها و غفلت‌هایی را که او مسئول آن بود، توضیح دهم تا زمانی که او را جایگزین کنیم.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایسنا، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی از دروغ‌گویی بنیامین نتانیاهو درباره توانایی اسرائیل برای حمله به ایران انتقاد و او را تهدید کرد که دست از این کار بردارد.

یائیر لاپید، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی طی پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر به اظهارات اخیر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر کنونی صهیونیست‌ها درباره آمادگی اسرائیل برای حمله به ایران واکنش نشان داد.

لاپید که اکنون یکی از سران احزاب اپوزیسیون در سرزمین‌های اشغالی است در پیام خود نوشت: اگر نتانیاهو دست از دروغ گفتن درباره آمادگی (اسرائیل) در موضوع ایران برندارد، من مجبور خواهم بود تمام خلأها و غفلت‌هایی را که او مسئول آن بود، توضیح دهم تا زمانی که او را جایگزین کنیم.

وی ادامه داد: من به او پیشنهاد می‌کنم که کمتر درباره این موضوع صحبت و بیشتر عمل کند.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که بنیامین نتانیاهو به تازگی لفاظی‌های خود علیه ایران را تشدید کرده است و روز گذشته نیز به صحبت‌های رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تهران که هرگونه حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران را غیرقانونی خوانده بود، واکنش نشان داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این باره گفت: گروسی فردی شایسته است که اظهارات ناشایستی مطرح کرده است.

گروسی در جریان سفر دو روزه خود به تهران گفته بود: ارجاع و اشاره به حمله به نیروگاه‌های اتمی شاید الان رایج شده و آن هم به خاطر حملاتی است که به تاسیسات اتمی اوکراین انجام می‌شود که می‌تواند خاطراتی را برای ما از گذشته زنده کند. طی کنفرانس‌های عمومی آژانس حملات و تهدید به حمله به تاسیسات اتمی و نیروگاه های اتمی محکوم شده است.

وی افزود: هرگونه اقدام نظامی علیه نیروگاه‌های اتمی کاملا محکوم و غیرقانونی است و خارج از استانداردهای بین‌المللی است و امیدواریم همه بتوانیم از نیروگاه‌های اتمی به ویژه در اوکراین محافظت کنیم.

نتانیاهو همچنین با طرح ادعایی علیه ایران گفت: مغایر با کدام قانون؟ آیا برای ایران که آشکارا خواستار نابودی ماست، مجاز است که وسایل کشتار یا نابودی ما را فراهم کند؟ آیا ما از دفاع از خودمان محرومیم؟ ما به‌طور قطع اجازه این کار را داریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.