امروز مردم و کشور هزینه سیاست‌های تیم مذاکره کننده را می دهند؛ افرادی که راهبرد مذاکرات بدون نتیجه را در پیش گرفتند و حتی یک کنفرانس مطبوعاتی در این چند دور مذاکرات برگزار نکردند و مجال مانور رسانه‌ای و تبلیغاتی را برای غرب فراهم ساختند تا روایت خود را از مذاکرات داشته باشند.

به گزارش جماران؛ در بخشی از مطلب روزنامه صبح نو آمده است: هرچند نمی‌شود کارشکنی غربی‌ها در مسیر مذاکرات را نادیده گرفت اما باید گفت که در یک سال و نیم گذشته دستکم یکی دو مرتبه فرصت مناسبی برای توافق ایجاد شده اما با تعلل در این‌سوی میدان از دست رفته است.

صبح نو در این رابطه نوشته: امروز مردم و کشور هزینه سیاست‌های تیم مذاکره کننده را می دهند؛ افرادی که راهبرد مذاکرات بدون نتیجه را در پیش گرفتند و حتی یک کنفرانس مطبوعاتی در این چند دور مذاکرات برگزار نکردند و مجال مانور رسانه‌ای و تبلیغاتی را برای غرب فراهم ساختند تا روایت خود را از مذاکرات داشته باشند. این موضوع نشان‌دهنده عدم اعتماد به‌نفس آن‌هاست.

ما نیازمند دیپلمات‌هایی هستیم که اولا ابتکار عمل در مذاکره و دوما، شجاعت در تصمیم‌گیری داشته باشند که بتوانند به موقع تصمیم بگیرند و مسئولیت تصمیم خود را نیز بپذیرند.


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.