حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس درباره انتشار خبری مبنی بر معافیت خانه های لوکس از پرداخت مالیات، گفت: باید توجه شود هنوز بند مربوط به مالیات از خانه های لوکس تعیین تکلیف نهایی نشده است لذا با توجه به ابهاماتی که در خصوص این بند وجود داشت، رئیس جلسه دستور ارجاع آن را به کمیسیون تلفیق برای بررسی مجدد داد.

به گزارش جماران؛ به نقل از خانه ملت، عضو هیات رئیسه مجلس از ارجاع موضوع اخذ مالیات از خانه‌های لوکس به کمیسیون تلفیق برای رفع ابهام و بررسی دقیق‌تر خبر داد و گفت: هنوز بند مربوط به مالیات از خانه‌های لوکس تعیین تکلیف نشده است.

حسینعلی حاجی دلیگانی درباره انتشار خبری مبنی بر معافیت خانه های لوکس از پرداخت مالیات، گفت: باید توجه شود هنوز بند مربوط به مالیات از خانه های لوکس تعیین تکلیف نهایی نشده است لذا با توجه به ابهاماتی که در خصوص این بند وجود داشت، رئیس جلسه دستور ارجاع آن را به کمیسیون تلفیق برای بررسی مجدد داد.

این عضو هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: مصوبه مربوطه به مالیات از خانه های لوکس باید به صورت جامع تر مورد بررسی قرار گیرد چرا که براساس پیشنهاد مطرح شده از سوی یکی از نمایندگان عبارت «واحدهای مسکونی» حذف شده و طبیعتا کل بند (ذ) تبصره 6 با مشکل و ابهام روبه رو می شود و بر این اساس رئیس جلسه دستور ارجاع آن را به کمیسیون تلفیق داد.

این عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه، افزود: هنوز بحث مالیات خانه های لوکس تعیین تکلیف نشده است و خبر مبنی بر معافیت مالیاتی خانه های لوکس صحت ندارد به طور مثال یکی از اشکالات این بند این بود که باغ ویلاها در شهرهای بالای 100 هزار نفر مطرح شده بود که بدیهی است اکثر باغ ویلاها در مناطق روستایی و کم جمعیت قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.