محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان درباره ارسال نامه از سوی ایران به آژانس بین‌المللی اتمی و موارد آن گفت: مواردی در نامه نگفته بودیم، سوال‌مان از آژانس این بود مگر شما تمام بازرسی‌ها و روابط‌تان را با کشورهای دیگر رسانه‌ای می‌کنید که برای ایران به صورت استثنا این کار را انجام می‌دهید؟

دیدار رافائل گروسی با محمد اسلامی. عکس: فارس، حمید وکیلی

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان گفت: در حال بررسی، رایزنی و برنامه‌ریزی برای سفر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران هستیم.

محمد اسلامی درباره ارسال نامه از سوی ایران به آژانس بین‌المللی اتمی و موارد آن گفت: مواردی در نامه نگفته بودیم، سوال‌مان از آژانس این بود مگر شما تمام بازرسی‌ها و روابط‌تان را با کشورهای دیگر رسانه‌ای می‌کنید که برای ایران به صورت استثنا این کار را انجام می‌دهید؟

رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان بیان کرد: عنوان کردیم شما بلادرنگ موارد را در اختیار رسانه‌های معاند و رسانه‌هایی که به ویژه برای کشور ما عمدتا در حال تولید ذهنیت هستند و در حقیقت به القائات مستمری علیه کشور ما دامن می‌زنند قرار می‌دهید، سوال این بود این چه شیوه استاندارد دوگانه‌ای است که رفتار می‌کنید؟

وی درباره زمان سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به کشورمان گفت: در حال بررسی رایزنی و برنامه‌ریزی هستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.