کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: یکی از بازرسان آژانس سهوا گزارش کرده بود که ایران در سایت غنی سازی دکتر علیمحمدی(فردو) تغییراتی در رویه بهره برداری انجام داده که پیشتر آن را اعلام نکرده است. بازرسان قبلی در محل حضور یافتند و پس از توضیحاتی که برای آنها داده شد بازرس مذکور به سهو خود پی برد و پس از هماهنگی آنها با دبیرخانه آژانس موضوع عملا حل شد

بهروز کمالوندي، سخنگوی سازمان انرژی اتمی

به گزارش جماران؛ به نقل از ایسنا، سخنگوی سازمان انرژی اتمی از ارسال پاسخ ایران به آژانس درباره نحوه بهره‌برداری از سایت غنی سازی فردو خبر داد.

بهروز کمالوندی شامگاه چهارشنبه 12 بهمن ماه در گفت‌وگویی درباره اظهارات امروز رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که در یکی از خبرگزاریهای بین المللی منتشر شده است، گفت: اگر این مطلب را آقای گروسی گفته باشد احتمال می‌دهم اطلاعات او بروز شده نباشد.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی افزود: یکی از بازرسان آژانس سهوا گزارش کرده بود که ایران در سایت غنی سازی دکتر علیمحمدی(فردو) تغییراتی در رویه بهره برداری انجام داده که پیشتر آن را اعلام نکرده است.

وی ادامه داد: بازرسان قبلی در محل حضور یافتند و پس از توضیحاتی که برای آنها داده شد بازرس مذکور به سهو خود پی برد و پس از هماهنگی آنها با دبیرخانه آژانس موضوع عملا حل شد؛ ضمن این‌که امروز هم نامه‌ای از جانب دفتر پادمان سازمان انرژی اتمی ایران در پاسخ به نامه قبلی آژانس در این خصوص ارسال شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.