آیت الله عاملی امام جمعه اردبیل گفت: این مجله با قرار دادن رهبر معظم در کنار رسول خدا بصیرت عظیمی را در ایران نسبت به مقام معظم رهبری درست کرد از همین کاریکاتور معلوم شد هر کس نسبت به رهبر معظم انقلاب نظر بدی داشته باشد در ردیف شارلی ابدو یعنی اهانت کننده به رسول خدا قرار گرفته است.

به گزارش جماران؛ آیت الله سید حسن عاملی امام جمعه اردبیل گفت: مجله شارلی ابدو که سابقه کاریکاتور ها و اهانت های شنیع به رسول خدا را دارد این هفته مقام معظم رهبری را از جهت اهانت در کنار رسول خدا قرار داد و مثل رسول خدا به حضرت آقا اهانت کرد در این خصوص بیان چند مطلب لازم است.

وی افزود: اولاً اهانت روش  انسان های بی منطق و انسان های دست خالی و نشان از نهایت عصبانیت است. هرکس برهان ندارد به جای آن حتماً یکی از اقدامات زیر را انجام می دهد.

آیت الله عاملی گفت: یا اهانت می‌کند همچنان که مشرکین مکه شکمبه شتر را سر رسول خدا ریختند یا فحش می گوید همچنان که به پیامبر گفتند و قالوا یا ایها الذی نزّل علیه الذکر انک لمجنون یا رجم می کند.

امام جمعه اردبیل گفت: ثانیاً این مجله با قرار دادن رهبر معظم در کنار رسول خدا بصیرت عظیمی را در ایران نسبت به مقام معظم رهبری درست کرد از همین کاریکاتور معلوم شد هر کس نسبت به رهبر معظم انقلاب نظر بدی داشته باشد در ردیف شارلی ابدو یعنی اهانت کننده به رسول خدا قرار گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.