دبیر ستاد حقوق بشر از کانون اصلاح و تربیت بازدید کرد.

به گزارش جماران؛ معاونت امور بین الملل قوه قضاییه و ستاد حقوق بشر اعلام کرد: معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر از کانون اصلاح و تربیت استان تهران بازدید و با همه ۲۰ نفر بازداشتی زیر ۱۸ سال (عمدتا ۱۷ تا ۱۸ سال) از نزدیک گفت و گو کرد.

کاظم غریب‌آبادی در ادامه بررسی وضعیت بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر در تهران از کانون اصلاح و تربیت تهران بازدید و با همه۲۰ نفر بازداشتی زیر ۱۸ سال (عمدتا ۱۷ و تا ۱۸ سال) استان تهران از نزدیک گفت و گو کرد و در جریان وضعیت آنان قرار گرفت.

دبیر ستاد حقوق بشر که پیش از این و در طول هفته گذشته از زندان تهران بزرگ، زندان زنان و بازداشتگاه‌های امنیتی نیز بازدید کرده بود، در نشست‌هایی جداگانه با مقامات زندان‌ها، دادستان عمومی و انقلاب تهران، سرپرست و قضات دادسرای امنیت تهران و رئیس و قضات دادگاه انقلاب نتایج بازدیدها و گفت و گوهای خود را در میان گذاشت و تصمیمات لازم در برخی حوزه‌ها گرفته شد.

براساس این گزارش، در نتیجه این بازدیدها و در ادامه تدابیر رئیس قوه قضاییه، تعدادی از بازداشت‌شدگان دارای شرایط، با صدور قرارهای لازم آزاد شدند.

کاظم غریب‌آبادی هفته گذشته سه روز متوالی از زندان اوین، زندان تهران بزرگ و زندان زنان و بازداشتگاه‌های تحت نظارت سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور بازدید و در جریان وضعیت بازداشت‌شدگان مرتبط با اغتشاشات اخیر قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.