احمد وحیدی وزیر کشور گفت: دشمن به دنبال گسست گفتمانی بین قشرهای مختلف مردم است تا دولت را از وظایفی که به شدت دنبال می‌کند و از خدمت مردم بازدارد. طبیعتا عناصری هستند که در این ماجرا آمدند و وارد شدند که دو دسته هستند یکی از این دسته‌ها افرادی هستند که با صحبت قابل اصلاح هستند و خیلی‌ها هم هستند که احساس ندامت می‌کنند.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، وزیر کشور گفت: دشمن به دنبال گسست گفتمانی بین قشرهای مختلف مردم است تا دولت را از وظایفی که به شدت دنبال می‌کند و از خدمت مردم بازدارد.

احمد وحیدی وزیر کشور در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره اتباعی که در اتفاقات اخیر دستگیرشدند، خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانانی که در کشور هستند، فرزندان نظام جمهوری اسلامی هستند دشمن تلاش کرد با ایجاد ناامنی و متوقف کردن حرکت علمی کشور و ایجاد مزاحمت برای کسب و کارهای مردم یک فضای ناامنی را برای مردم ایجاد کند که بحمدالله با برخورد قوی دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی نتوانست به اهداف خودش برسد.

وی افزود: دشمن به دنبال گسست گفتمانی بین قشرهای مختلف مردم است تا دولت را از وظایفی که به شدت دنبال می‌کند و از خدمت مردم بازدارد. طبیعتا عناصری هستند که در این ماجرا آمدند و وارد شدند که دو دسته هستند یکی از این دسته‌ها افرادی هستند که با صحبت قابل اصلاح هستند و خیلی‌ها هم هستند که احساس ندامت می‌کنند.

وزیر کشور درباره اینکه آیا گزینه‌ای به عنوان استاندار تهران از طرف وزارت کشور به دولت معرفی شده است یا نه گفت: گزینه‌هایی در دست بررسی داریم که پس از طی مراحل به هیات دولت معرفی می‌شود.

وی افزود: معرفی استاندار تهران در دستور کار قرار دارد و ان‌شاءالله به زودی این کار انجام می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

کلمات کلیدی احمد وحیدی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.