سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان در واکنش به خبر کشته شدن یک خانم در شهرستان قلعه گنج، اطلاعیه‌ای صادر و جزئیات این حادثه را اعلام کرد.

به گزارش جماران؛ در این اطلاعیه آمده است: در تاریخ ۱۶ مهرماه امسال یک نفر از افسران پلیس در شهرستان قلعه گنج استان کرمان به دلیل اختلافات شخصی اقدام به کشتن یکی از شهروندان خانم کرده است.

جزئیات حادثه قتل یکی از شهروندان خانم به دست یکی از نیروهای پلیس در استان کرمان تشریح شد.

سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان در واکنش به خبر کشته شدن یک خانم در شهرستان قلعه گنج، اطلاعیه‌ای صادر و جزئیات این حادثه را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: در تاریخ ۱۶ مهرماه امسال یک نفر از افسران پلیس در شهرستان قلعه گنج استان کرمان به دلیل اختلافات شخصی اقدام به کشتن یکی از شهروندان خانم کرده است.

حادثه در یکی از خیابان‌های سطح شهر قلعه گنج و در خودروی تاکسی رخ داده است به نحوی که در پی بروز اختلافات شخصی زمانی که مقتول قصد ترک شهر را داشته، متهم با حضور در مقابل تاکسی مانع حرکت خودرو می‌شود و در حالی که ضارب قصد پیاده کردن مقتول از تاکسی را داشته به دلیل ممانعت وی از پیاده شدن، با شلیک گلوله کلت کمری او را به قتل می‌رساند.

اطلاعیه سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان می افزاید: متعاقب این اقدام مجرمانه، قاتل در کوتاه ترین زمان دستگیر و بلافاصله با قرار بازداشت موقت توسط قاضی کشیک دادسرای نظامی ناحیه جیرفت روانه زندان می‌شود و در  نهایت با توجه به اظهارات متهم و دلایل و شواهد موجود و شکایت اولیاء دم، پرونده با صدور قرار جلب به دادرسی به اتهام قتل عمد در آستانه صدور کیفرخواست بوده و تا اواخر هفته به دادگاه نظامی یک کرمان ارسال خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.