سیدغنی نظری خانقاه در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه، ۲۲ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: در روزهای اخیر نامه‌ای با ۲۲۷ امضا در فضای مجازی منتشر شده که بستری را برای تخریب مجلس فراهم کرده است البته بنده چیزی در این خصوص امضا نکردم و اجازه نمی دهیم عده‌ای در مجلس شومن بازی دربیاورند و القاء کنند که مجلس ضد مردمی است.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایسنا، در ساعت اخیر، نامه‌ای در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با امضای ۲۲۷ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی منتشر شده است که در این نامه خطاب به حجت الاسلام والمسلمین اژه‌ای، ریاست محترم قوه قضائیه خواسته شده است تا پرونده افراد دستگیر شده و معاند در زمره پرونده‌های محاربه دسته‌بندی شود که خانه ملت ماهیت این نامه را از اساس جعلی و دروغ دانست.

حجت الاسلام حسین جلالی درباره نامه نمایندگان مجلس به قوه قضائیه می‌گوید: بنده یک نامه‌ای را امضا کردم اما شنیدم نامه دومی نوشته و امضا شده است و آن نامه ای که مطرح شده به امضای نمایندگان و غیرنمایندگان رسیده و بیرون از مجلس شورای اسلامی منتشر شده جعلی است.

او در پاسخ به این سوال که مضمون نامه‌ای که شما امضا کرده‌اید، چه بوده؟ اظهار کرد: نمایندگان نامه‌ای را با مضمون اینکه از قوه قضائیه درخواست کرده‌ایم با کسانی که در اتفاقات اخیر قتل نفس انجام داده‌ و مدافعین امنیت را به شهادت رساندند، براساس قوانین اسلام با آنها برخورد و قصاص شوند؛ امضا کرده‌ و نامه‌ دیگری را امضا نکرده‌ایم.

 

نماینده پیرانشهر: متن بیانیه ۲۲۷ نماینده و اسامی امضاکنندگان آن در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد

به گزارش جماران؛ به نقل از ایسنا، کمال حسین پور نماینده مردم پیرانشهر و سردشت مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متن اصلی بیانیه ۲۲۷ نماینده مجلس به همراه اسامی نمایندگان امضاکننده جهت تنویر افکار عمومی در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متن اصلی بیانیه ۲۲۷ نماینده مجلس به همراه اسامی نمایندگان امضاکننده جهت تنویر افکار عمومی در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد.

کمال حسین پور در جلسه نوبت صبح امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری به هیئت رئیسه مجلس گفت: یکی از وظایف مهم هیات رئیسه حفظ شأن، منزلت و اقتدار مجلس و دفاع از حقوق جایگاه قانونی نمایندگان است.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر نامه ای جعلی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با امضای ۲۲۷ نماینده منتشر شده که ماهیت آن از اساس جعلی، دست‌کاری شده و دروغ است و این نامه جعلی بازار شایعه پراکنی از سوی رسانه های معاند را بر ضد مجلس و نمایندگان داغ کرد و جریان سازی شدیدی را علیه مجلس به راه انداخت. انتظار می رود هیات رئیسه مجلس برای حفظ جایگاه مجلس در اسرع وقت این نامه جعلی را تکذیب کند.

این عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار کرد: همچنین در راستای شفاف سازی که مجلس تاکنون مدعی و پرچم‌دار آن بوده از هیات رئیسه تقاضا داریم متن اصلی بیانیه را به همراه اسامی نمایندگان امضاکننده جهت تنویر افکار عمومی در اختیار رسانه ها قرار دهد؛ کاری که باید از همان اول برای جلوگیری از شایعه پراکنی و تخریب مجلس و نمایندگان انجام می شد.

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس که اداره جلسه را برعهده داشت، در پاسخ به این تذکر گفت: روابط عمومی مجلس نامه کذایی را تکذیب کرده است.

 

نظری خانقاه در تذکر شفاهی: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای در مجلس «شومن بازی» دربیاورند و مجلس را ضدمردمی نشان دهند

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، نماینده مردم خلخال در مجلس با انتقاد از نامه جعلی منتشر شده در فضای مجازی برای تخریب مجلس گفت: اجازه نمی دهیم عده‌ای در مجلس «شومن بازی» دربیاورند و مجلس را ضد مردمی نشان دهند.

سیدغنی نظری خانقاه در  جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه، ۲۲ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: در روزهای اخیر نامه‌ای با ۲۲۷ امضا در فضای مجازی منتشر شده که بستری را برای تخریب مجلس فراهم کرده است البته بنده چیزی در این خصوص امضا نکردم و اجازه نمی دهیم عده‌ای در مجلس شومن بازی دربیاورند و القاء کنند که مجلس ضد مردمی است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مجلس کاملا مردمی بوده و اعتراضات را به جد گوش می‌دهد، افزود: اما هیچ تعارفی با کسانی که خط قرمزهای نظام را رعایت نمی‌کنند نداریم. برخی افراد که در گوشه و کنار هستند به دنبال این بوده که کلاهی برای خود بدوزنند که مجلس چنین اجازه‌ای را نخواهد داد.

وی ادامه داد: سیستم اطلاع‌رسانی مجلس معیوب است و گاهی از کاه، کوه درست می‌شود. این روند باید اصلاح شود و تمامی مواردی که در مجلس می‌گذرد باید به اطلاع مردم برسد چرا که ما از مردم رأی گرفته‌ایم و قطعا به دنبال مطالبات مردم هستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.