اسماعیل محبی‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: پس از انجام قریب به یکصد ساعت کار فشرده اطلاعاتی و با همکاری اداره کل اطلاعات، اطلاعات سپاه و فرماندهی انتظامی و هماهنگی مطلوب دستگاه قضایی و تحت مدیریت شورای تامین فارس، عامل پشتیبان تروریست حمل کننده به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، در شیراز دستگیر شد.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایسنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس جزئیات دستگیری نفر دوم عملیات تروریستی حمله به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) را تشریح کرد.

اسماعیل محبی‌پور دوشنبه ۹ آبان به خبرنگاران گفت: پس از انجام قریب به یکصد ساعت کار فشرده اطلاعاتی و با همکاری اداره کل اطلاعات، اطلاعات سپاه و فرماندهی انتظامی و هماهنگی مطلوب دستگاه قضایی و تحت مدیریت شورای تامین فارس، عامل پشتیبان تروریست حمل کننده به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، در شیراز دستگیر شد.

محبی‌پور توضیح داد: فرد دوم وارد صحن حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) نشده بود اما در بحث پشتیبانی از نفر اول تاثیرگذار بود و البته برنامه‌هایی هم برای اقدامات تروریستی به او ابلاغ شده بود.

معاون استانداری فارس با بیان اینکه ابتدا فرد مورد نظر تحت اشراف اطلاعاتی قرار گرفت و امکان هرگونه تحرکی از او سلب شد، گفت: شامگاه یکشنبه هشت آبان این فرد توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات فارس دستگیر شد.

محبی‌پور از تداوم اقدامات اطلاعاتی همه نهادها در خصوص سرنخ‌ها، ریشه‌ها، عوامل پشتیبان و تسهیل‌کنندگان حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، ادامه دارد و مردم به ویژه خانواده معزز شهدای این حادثه مطمئن باشند همه عوامل این جنایت کور را به دست عدالت خواهیم سپرد.

وزیر اطلاعات امروز از دستگیری عامل دوم اقدام تروریستی حمله به حرم شاهچراغ(ع) خبر داد.

غروب چهارشنبه ۴ آبان و طی یک حمله تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، ۱۳ زائر شهید و تنی چند از زائران، خدام و مجاوران حرم شریف، مصدوم و مجروح شدند. مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای این حادثه تروریستی روزهای شنبه و یکشنبه در شیراز و شماری از شهرهای کشور و زادگاه شهدا، انجام شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.